Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

In de missiebeschrijving van 'Salvatore Called A Meeting' staat in de eerste regel dat je Joey, Luigi en Joey op moet halen. Dit moeten Joey, Luigi en Toni zijn.

Ook heb ik nog een tip voor deze missie:

De Triads hebben de oprijlaan geblokkeerd. Je kunt deze makkelijk omzeilen door achter SupaSave langs te gaan, waardoor je op het strand komt. Vanaf het strand kun je vlakbij Salvatore's Mansion de rotsten omhoogrijden, waardoor je zonder problemen langs de blokkade komt.

Edit: Nog een foutje:

In de missiebeschrijving van 'Chaperone' staat in de 2e regel dat je Anita naar Chico moet brengen. Anita moet Maria zijn.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik wou nog even mijn verontschuldigingen aanbieden. Ik haalde perongelijk die namen door elkaar heen. Volgende keer via MSN melden hé ;) !

Het is goed, maar wij zijn dikke maatjes :clown: !!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Via MSN? Het topic heet toch "meldt hier uw gevonden foutjes"? Fouten maken is menselijk hoor, maakt niets uit. En het voordeel om het hier te melden is dat een ieder van ons direct even de fout kan herstellen. Dat hoeft dus niet persé door de auteur zelf te gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij GTA:LCS staat bij de bikes geen "Avenger"(Portland Avenging Angel missie)

En ik mis ook de "Manchez"(Speel "bumps and grinds" uit) :?

Manchez

screen10dc.jpg

Avenger

screen22hj.jpg

Screens mogen worden gebruikt op wikigta....

Bewerkt: door klaasrob
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het melden Klaarob. De wiki-medewerkers zijn er nog mee bezig, ze proberen de foto's er zo spoedig mogenlijk op te krijgen. Als je nog even een paar weken wilt wachten dan staan ze erop.

Geduld beloont :clown: !

Thanx to Dizzee.. Spellingsfouten :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie the pick-up staat dat een meisje zegt dat er een briefje voor je is maar dat meisje is de moeder van Toni.En in de missie Salvetore called a meet staat als laatste rij je naar Toni huis toe stop de limosines dat hoort limosinete zijn. En in de vierde missie van Toni staat er de eerste warlord staan bij de factory staan hoort staat te zijn.En in de missie Chaperone et f.b.i het hele warenhuis hebben omsingeld fbi moet het Swat team zijn.En in de missie Pay Day for Ray staat als je hebt de telefoon opgenomen maar het moet zijn als je de telefoon hebt opgenomen.Ruurd er is nog een foutje bij Chaperone het swat komt dat klopt en daarna staat dat de bodygaurds beginnen te schieten op de F.B.I agenten.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie the pick-up staat dat een meisje zegt dat er een briefje voor je is maar dat meisje is de moeder van Toni

Dat stond er volgens mij al, of het is al veranderd. Ik denk 't niet.

En in de missie Salvetore called a meet staat als laatste rij je naar Toni huis toe stop de limosines dat hoort limosinete zijn.

Er is nergens het woord Limousine gebruikt, het is niet limousine maar limousine.

En in de vierde missie van Toni staat er de eerste warlord staan bij de factory staan hoort staat te zijn.

Fixed.

En in de missie Pay Day for Ray staat als je hebt de telefoon opgenomen maar het moet zijn als je de telefoon hebt opgenomen.

Ook Fixed, typisch Nederlands foutje. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier (http://nl.wikigta.org/index.php/Liberty_City), en dan bij Staunton Island, staat dat je er alleen leden van het Cartel en de Yardie's zult zien, maar ik meen toch echt dat ik missies van Asuka en Kenji heb gehad...Die bij de Yakuza horen, dus, de Yakuza moet er nog bij worden gezet.

En hier (http://nl.wikigta.org/index.php/I_scream%2C_you_scream) staat eerst bedreiger (goed geschreven), maar dan komen we bij een mystirieuze bedrijger, met een ij in plaats van een ei...Typ foutje? :?

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...