Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de missie Hot Wheels van LCS staat dit: Na de cutscene rijdt je naar de aangegeven plaats waar een Banshee staat.

Dit moet rij je ipv rijd je zijn.

Yep...daar heeft u geheel gelijk in. Bij deze aangepast. Overigens ben ik doende (langzaam, want mijn baas wil me ook 40 uur in de week zien) alle pagina's door te lopen op schrijffouten, leestekens en aanverwante 'slordigheden' en probeer ik tevens de opbouw van iedere pagina hetzelfde te krijgen. Uiteindelijk zal alles hopelijk keurig ABN zijn. Dank voor het melden bigG :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas (Return to Los Santos), staat dat je na de missie A Home in the Hills Didier Shacs open gaat. Dat klopt niet, of dat kan niet kloppen. In de FAQ in Missiehulp staat dit:
Didier Sachs

Gaat open na de missie: Home Coming

1 van de 2 klopt dan niet.

Als jullie moeten weten welke het wel is speel ik graag voor jullie de missie opnieuw.

Ruurd31.. :*D

Ik heb dat bij die missie-beschrijving geschreven. En ja, zelfs getest of het werkelijk zo was.

Neem anders eens contact op met BS zodat hij dit kan aanpassen in de F.A.Q. :puh:

BTW, ik dacht dat ik je dat al eens op msn had gezegd. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik schijn goed te zijn in fouten zoeken (als ik gewoon voor de lol serieus een DD lees dan vind er er vaak al een paar) en om dat te bewijsen heb ik er binnen 5 minuten nog eentje:

Bij de missie Snuff, na het stuk dat je langs Ammunation langs moet gaan staat er dit:

Rijd nu verder naar het bouwterrein in Hepbrun Heights

Zelfde verhaal, moet volgens mij ook ''Rij'' zijn.

Edit: als dit echt een fout is staat hij ook in ''Dealing Revenge'' van Vincenzo.

Edit2: ik denk dat het geen fout is omdat ik hem nu nog een keer ben tegengekomen bij een missie van Vincenzo. :bonk:

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik schijn goed te zijn in fouten zoeken (als ik gewoon voor de lol serieus een DD lees dan vind er er vaak al een paar) en om dat te bewijsen heb ik er binnen 5 minuten nog eentje:

Bij de missie Snuff, na het stuk dat je langs Ammunation langs moet gaan staat er dit:

Rijd nu verder naar het bouwterrein in Hepbrun Heights

Zelfde verhaal, moet volgens mij ook ''Rij'' zijn.

Edit: als dit echt een fout is staat hij ook in ''Dealing Revenge'' van Vincenzo.

Edit2: ik denk dat het geen fout is omdat ik hem nu nog een keer ben tegengekomen bij een missie van Vincenzo. :bonk:

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kan het beide: zowel rij als rijd. Maar omdat ik het ook niet geheel zeker weet en om misverstanden te voorkomen staat er nu overal rij.

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt. Officieel is het wel degelijk correct om te schrijven: Ik rijd, jij rijd. Zonder T dan wel te verstaan.. Maar dan heb je het over schrijftaal. Ik rij, is meer een voorbeeld van spreektaal. Het wordt allebei wel geaccepteerd..

Maar goed, we hebben het hier over details, zo belangrijk is het nou ook weer niet volgens mij. Probeer maar eens een website te vinden zonder taal- of schrijffouten. Ik vindt het belangrijker dat de informatie correct is, en dat je niet op het verkeerde been gezet wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Officieel is het wel degelijk correct om te schrijven: Ik rijd, jij rijd. Zonder T dan wel te verstaan..

Tweede persoon enkelvoud = Stam + t. De stam van 'rijden' is 'rijd', dus wordt het 'ik rijd' zonder t, en 'jij rijdt', met een t. 'Ik rij' is zoals gezegd inderdaad ook toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Officieel is het wel degelijk correct om te schrijven: Ik rijd, jij rijd. Zonder T dan wel te verstaan..

Tweede persoon enkelvoud = Stam + t. De stam van 'rijden' is 'rijd', dus wordt het 'ik rijd' zonder t, en 'jij rijdt', met een t. 'Ik rij' is zoals gezegd inderdaad ook toegestaan.

Klopt :) , iid jij rijdt met een t. Ik doelde op ik rijd zonder t. Maar heb het niet goed opgeschreven.

Thank you for correcting me, mvg :cya:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

het damage metertje (linksboven in je scherm)

Op een screenshot is toch echt duidelijk te zien dat het metertje rechts boven staat. :engel:

Edit: btw, in de missie: ''Give Me Liberty'' wordt 8-Ball een aantal keer ''8 ball'' genoemt ( http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Give_Me_Liberty ).

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

het damage metertje (linksboven in je scherm)

Op een screenshot is toch echt duidelijk te zien dat het metertje rechts boven staat. :engel:

Edit: btw, in de missie: ''Give Me Liberty'' wordt 8-Ball een aantal keer ''8 ball'' genoemt ( http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Give_Me_Liberty ).

Sorry maar het kan ook aan mij liggen maar ik zie altijd 8-Ball staan.

Het kan ook aan mij liggen dus niet boos zijn als het toch niet is!!!

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben alles gemeld bij besturingen, maar jullie zijn de helicopter vergeten.

Ik heb ze allebeide even snel op een rijtje gezet. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

PC:

W= Opstijgen.

S= Omlaag.

A= Naar links sturen.

D= Naar rechts sturen.

Q= De heli naar links draaien.

E= De heli naar rechts draaien.

Pijltje vooruit= Naar voren hangen, vliegt dus vooruit.

Pijltje naar beneden= Gaat achterover hangen, je vliegt dus achteruit.

CTRL= Kogels afvuren.

ALT= Rakketen afvuren.

Xbox:

Rechter Trekker = Opstijgen.

Linker Trekker = Omlaag.

Linker Analoge Stick Naar Links = Naar links sturen.

Linker Analoge Stick Naar Rechts = Naar rechts sturen.

Wit Bolletje= De heli naar links draaien.

Zwart Bolletje= De heli naar rechts draaien.

Linker Analoge Stick Naar Boven = Naar voren hangen, vliegt dus vooruit.

Linker Analoge Stick Naar Beneden = Gaat achterover hangen, je vliegt dus achteruit.

A= Rakketen afvuren.

B= Kogels

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Voor San Andreas Mr Kookie.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...