Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Na de missie Van Heist in GTAIII, krijg je een schermpje in beeld dat je nu de telefooncel missies kan doen. Dat staat niet gemeld bij de "beloning" van die missie. Hoort dat zo?

Ruurd31.. :*D

Vaag... Staat wel in mijn aantekeningen, maar niet op WikiGTA. My bad... :$

Fixed, en bedankt weer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb volgens mij nog een foutje gevonden.

Ik wil graag de kaart voor hidden packages kopiëren en zo uitprinten omdat het anders zo onhandig is om steeds op de pc beeldscherm te kijken waar ik moet zoeken. De kaart krijg ik dan wel gekopiëert, maar dan staan er opeens geen bolletjes meer op waar de hidden packages liggen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb volgens mij nog een foutje gevonden.

Ik wil graag de kaart voor hidden packages kopiëren en zo uitprinten omdat het anders zo onhandig is om steeds op de pc beeldscherm te kijken waar ik moet zoeken. De kaart krijg ik dan wel gekopiëert, maar dan staan er opeens geen bolletjes meer op waar de hidden packages liggen!

Dat komt omdat de bolletjes links zijn naar pagina's met uitleg en screens. Die zijn "op de kaart geplakt". Daar kunnen we dus niet veel aan doen...

Wat jij wel kan doen, is de hele kaart op je scherm krijgen, dan op Print Screen drukken, in Paint plakken, kaart eruit knippen en dan printen.

Dan staan de bolletjes er wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb volgens mij nog een foutje gevonden.

Ik wil graag de kaart voor hidden packages kopiëren en zo uitprinten omdat het anders zo onhandig is om steeds op de pc beeldscherm te kijken waar ik moet zoeken. De kaart krijg ik dan wel gekopiëert, maar dan staan er opeens geen bolletjes meer op waar de hidden packages liggen!

Dat komt omdat de bolletjes links zijn naar pagina's met uitleg en screens. Die zijn "op de kaart geplakt". Daar kunnen we dus niet veel aan doen...

Wat jij wel kan doen, is de hele kaart op je scherm krijgen, dan op Print Screen drukken, in Paint plakken, kaart eruit knippen en dan printen.

Dan staan de bolletjes er wel.

Okee, bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de LCS missies staan de missies van 8-Ball er nog niet bij.

Die staan er wel hoor. De missies zijn 'no money mo problems' en bringing da house down'

Maar ik laat ze bij Donald Love staan omdat 8-ball eigenlijk niet de echt opdrachtgever is, hoewel wel het tekentje van 8-ball er wel komt te staan bij die missies...

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een hele grote fout, maar er staat Mike Lip ipv Mike Lips

Joey heeft een explosieve klus voor je. Mike Lip zit momenteel te eten in Saint Mark's Bistro. Je moet ervoor zorgen dat hij na zijn eetmaal niet lang meer te leven heeft. Je hebt zes minuten de tijd om Mike's auto te stelen bij Saint Mark's Bistro. Je moet zijn auto naar de bomshop van 8-Ball brengen. Nadat de bom geplaatst is, moet je de auto terugbrengen naar Saint Mark's Bistro. Zet de bom op scherp door op LCtrl te drukken. Nadat je uit de auto bent gestapt, begint er een filmpje waarin je de auto ziet ontploffen als Mike Lip erin gaat zitten.

Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Lips_Last_Lunch

Link to comment
Delen op andere websites

Bij 8-Ball staat bij GTA dat hij alleen in GTA III en GTA Advance voorkomt, terwijl hij ook in de lijst van personages van LCS staat.

Link: http://nl.wikigta.org/index.php/8-Ball

Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ries_Personages

(ik ben op een foutenjacht :puh:)

Bewerkt: door Headcrab
Link to comment
Delen op andere websites

Gangs (GTA III)

From WikiGTA - De Nederlandse WikiGTA website!

Main Page > Grand Theft Auto III > Gangs

Dit zijn de gangs in GTA III:

* Triads

* Yakuza

* Forelli Family

* Leone Family

* Purple Nines

* Red Jacks

* Colombian Cartel

* Diablos

* Yardies

dit stond bij gta 3 maar de triads zijn aleen gta san

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...