Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik had nog een klein dingetje voor San Andreas. Ik weet dat de medewerkers er hard mee bezig zijn.

Bij Dirt Track (Stadium Evenement) is de beloning dat je alleen een BF-Injection krijgt. Ik heb net die missie voor de SaveGame aanvraag gedaan en de beloning is $25.000,- en een BF-Injection. Er staat ook dat je 12 rondjes moet doen, het zijn er maar 6. Bij 8-Track moet je 12 rondjes, niet bij Dirt Track. Ohja misschien is het ook wel handig om deze tip erbij te zetten: "Deze race is alleen maar op maandag en woensdag beschikbaar".

Succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop niet dat dit als spammen gezien wordt, maar jullie vergeten bij alle Stadium Evenement's de beloning in dollars.

Ik heb het even voor jullie op een rijtje gezet:

- Kickstart: Geen

- 8 Track: $10.000

- Blood Ring: $10.000

- Dirt Track: $25.000, dit had ik al gemeld ;) .

Succes, Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Klik. ''Cesar'' in de eerste regel moet met een hoofdletter.

Klik. ''San Fierro'' naast ''Photo Opportunity'' moet met 2 FF geschreven worden.

Klik. Er staat ''een jeugdvriend van CJ'' over Cesar maar volgens mij klopt dit niet omdat hij een keer vraagt aan Kendl wie dat is.

Verder had ik er gisteravond nog een paar ontdekt maar die ben ik alweer vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog één klein foutje.

De missie beschrijving, het dikgedrukte rode is volgen mij fout.

---------------------------------------

Ga naar Pier 69, aangegeven door het rode Syndicate logo, daar wacht Cesar je op. Ga naar hem toe op het dak aan de overkant van Pier 69. Je krijgt een sniper van hem. Schiet aan de overkant alle mannen van T-Bone Mendez dood die op het dak van pier 69 lopen. Pas wel op dat je niet de Triads van Woozie dooschiet in de zwarte pakken. Als je klaar bent ga je met cesar naar beneden.

Ga naar de pier toe en dood daar elke gangmember. Pas op ze zijn met veel, dus let op waar je loopt en kijk om elke hoek of achter je. Op het einde van de pier zal T-bone Mendez op je staan schieten. Dood hem en je zal Ryder in het water zien springen

Ga hem achterna, bij een klein eilandje staan 2 speeders, hij zal er één pakken en jij moet de tweede boot pakken. Volg hem en doe drive-by's met de boot op hem. Als hij vuur vat zorg dan wel dat je van hem wegvaart of jouw boot zou ook wel eens kunnen ontploffen. Als de boot van Ryder is vernietigt heb je de missie gehaald.

---------------------------------------

Tip: Je kunt het beste rechts van het gebouw langs, dan ontwijk je veel personen die jou zitten op te wachten. Als je dan het einde van de Pier hebt berijkt kun je T-Bone Mendez vermoorden met de sniper.

Ik heb vooral gelet op hoofdletter.

Ruurd31.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Zal het even aanpassen...

Dat laatste niet.

Ik weet niet of dit waar is of niet.

Je bedoelt 2 'rr' niet 2 'ff' ;)

ik denk ook dat die jeugdvriend niet klopt, want hij kende hem helemaal niet toen hij na die wedstrijd kennis maakte.. als het een jeugdvriend was, dan zouden ze elkaar anders hebben begroet, en het lijkt me ook niet helemaal logisch, als de groves en de aztecas vrienden met elkaar zijn, het zijn 2 rivalerende families toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...