GTA-Sheep Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Bovenstaande fouten allemaal aangepast en verwerkt: In GTA III is het echter mogelijk om met de Dodo of Rhino (met behulp van de vliegende-auto's-cheat). en deze: Het is toch een Well Stacked Pizza? Alleen hier: TransFender moet zonder hoofdletter F Transfender dus heb ik toch maar besloten om het op TransFender te houden. Omdat het op het plaatje eigenlijk ook zo staat. Ik heb wel zoveel mogelijk Transfender op WikiGTA veranderd in TransFender. Mochten jullie ze nog tegenkomen: graag Patrickw met een kleine letter staat inderdaad niet netjes, maar die fout staat op de main-page en die mag ik niet editten. Misschien kan 1 van de heren admins even kijken? Dat geldt ook voor Wiki of WiKi op dezelfde pagina. >>> Door Patrickw: Die kapitale blunder is natuurlijk onvergeeflijk en bij deze direct rechtgezet.. De WiKI is ook aangepast.<<< Naar Hier moet tussen Low en Co een streepje (Loco Low-Co) kijk ik nog even en dan edit ik mijn post. Iedereen mijn dank voor het meedenken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Nog wat extra f'jes Sheep, sorry . Ik heb dan wel een heleboel respect voor je... f i.p.v. F (Tip 2) f i.p.v. F (Beschrijving plaatje rechterkant) f i.p.v. F (Redirect zichtbaar + aan de rechterkant een kleine f en de link van deze pagina heeft een kleine letter) f i.p.v. F (GEEN redirect zichtbaar maar wel aan de rechterkant een kleine f) Zo, dit waren ze weer, VWO-er >>> Door GTA-Sheep: Voor respect doen we alles . Van de kleine f's een grote F gemaakt, met uitzondering van regel nummer 3. Dat is de "oude pagina" die eigenlijk helemaal niemand meer ziet behalve als je hem direct aanroept. Kan dus wel weg eigenlijk, maar pagina's verwijderen kan ik niet. De rest is klaar....<<< Dank Bewerkt: 27 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Bij Evidence Dash hebben jullie het werkelijk de hele tijd over een Patriot. Het is toch een Bobcat.. Het is tevens goed te zien op jullie eigen screen Bewerkt: 27 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Nog een paar foutjes die ik toevallig tegen kwam: Wanneer je op deze pagina op de missie Verdant Meadows klikt, ga je naar een pagina met allemaal informatie over Verdant Meadows, maar dit is niet de link voor de missie, dat is namelijk deze missie. Die links zijn dus door elkaar gehaald. Daarnaast heb ik nog een een foutje ontdekt op de cheats pagina's, bij de PC versie staat namelijk 'Rekruteer' maar bij de XBox en PS2 versie staat zowel 'Rekruteer' als 'Recruteer'. Ik weet niet wat de juiste typwijse is, maar 1tje is waarschijnlijk fout. En als ze allebei goed zijn staat het wel mooier dat ze hetzelfde geschreven zijn. (Ik heb het natuurlijk over de Rekruteer cheats) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Ik heb nog een spawnplaats gevonden voor de Sentinel in 'Esplanade East' . Hieronder zie je een plaatje waar dat ongeveer is. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 En ik heb nog een paar foutjes, na de missie Boomshine Saigon kun je bepaalde wapens kopen bij Phill's Place. In de missie beschrijving staat dat je deze wapens kunt kopen: De Minigun, Flamethrower, MP 50 en Remote Grenades. Maar die MP 50 moet natuulijk de M60 zijn. Op de vindplaatsen van wapens in Vice City staan die bovenstaande wapens ook niet aangeduidt op het kaartje, terwijl ze er wel zijn. Misschien is het handig om daar een rood bolletje neer te zetten met de onderschrift 'alleen beschikbaar na Boomshine Saigon' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Dates (GTA San Andreas) De dansdate[...]Na de dansdate krijg je de kans om te zoenen, doe dit pas als je weet dat je vriendin het "accepteert". Dansen kan je ook buiten dates om, door een disco binnen te lopen. Dit kan pas na de missie Beach Party. Dit is hetzelfde als bij een date, alleen dans je nu niet met je vriendin. Dat moet zijn: "... na de missie Life's a Beach". De missie "Beach Party" bestaat helemaal niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Één klein spelfoutje :$ in de beschrijving van de missie Los Desperados: In de eerste alinea - 4de regel - staat: Al je dan 2 Orange Grove Families-members hebt gerecruteerd, Al moet hier Als zijn. Edit: Is het geen Orange Grove Family-members? Bewerkt: 28 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Ik heb ook een foutje gevonden: De USB-kaart van vice city stories werkt niet, ik krijg dan altijd een lijn met cijfers, maar verder niets. (Het kan ook dat het aan mijn pc ligt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Patrickw met een kleine letter staat inderdaad niet netjes, maar die fout staat op de main-page en die mag ik niet editten. Misschien kan 1 van de heren admins even kijken? Dat geldt ook voor Wiki of WiKi op dezelfde pagina.>>> Door Patrickw: Die kapitale blunder is natuurlijk onvergeeflijk en bij deze direct rechtgezet.. De WiKI is ook aangepast.<<< Naar Hier moet tussen Low en Co een streepje (Loco Low-Co) kijk ik nog even en dan edit ik mijn post. Iedereen mijn dank voor het meedenken En nog wat voor onze Admins, op diezelfde pagina van het 'Wiki en PatrickW-foutje' staat een paar keer GTAforum. EDIT: Wanneer edit jij je post eigenlijk ? >>> Door GTA-Sheep: Meestal zondags rond 16:32:34 uur <<< P.S. Nog gewoon een foutje van GTAForum, ik weet dat het hier niet hoort maar ik wil niet bumpen : hierbovenaan de pagina staat: GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTAgames Community > Hosted sites & Hosted projects > WikiGTA.org > Foutje Gevonden Foutje gemarkeerd met rood. Het is wel duidelijk ... Bewerkt: 28 januari 2007 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Als je op de pagina van Loco Low-Co kijkt zie je bovenaan dit: Loco Low Co is een modgarage in Los Santos waar je lowriders kunt laten modden. Hier moet tussen Low en Co een streepje (Loco Low-Co). Het is inderdaad een fout, maar niet in de tekst alswel in de paginatitel. De officieele naam van de modshop is de Loco Low Co. (dus zonder streepjes maar met een . achter de Co). Zie screen die je krijgt als je een willekeurige lowrider naar binnen rijdt. Pagina aagepast en ook de links ernaar toe. Mochten jullie ergens een verkeerde spelling zien: graag melden, met wederom mijn dank GTA-Freak2 voor het melden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Bij de Rampages van GTA III is een nogal grote blunder begaan. Alle A Locaties hebben namelijk een B gekregen. Het zelfde voor de B Locaties, deze zijn volgens Wiki de A Locaties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Ik heb nog foutjes gevonden: 1. Op de pagina van Mystery Killer een hoofdmissie van GTA Advance staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto Advance > Hoofdmissies > Mistery Killer , Mistery moet met y Mystery dus! 2. Op de pagina van de bucaneer van GTA SA staat er dit: Gebaseerd op chevy 70 monte carlo, dit lijkt me wel goed, alleen moet chevy met hoodletter, omdat dit het begin van een zin is! Chevy dus. GTA-Freak2 EDIT op hieronder: Het kan zijn dat dit niet moet omdat het een begin van een zin is, maar het staat wel beter als het wel een hoodletter heeft, want alles staat daar met hoodletter! Bewerkt: 30 januari 2007 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Ik heb nog foutjes gevonden:1. Op de pagina van Mystery Killer een hoofdmissie van GTA Advance staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto Advance > Hoofdmissies > Mistery Killer , Mistery moet met y Mystery dus! 2. Op de pagina van de bucaneer van GTA SA staat er dit: Gebaseerd op chevy 70 monte carlo, dit lijkt me wel goed, alleen moet chevy met hoodletter, omdat dit het begin van een zin is! Chevy dus. GTA-Freak2 Chevy 70 monte carlo is geen zin. In een zin staat altijd een onderwerp en een persoonsvorm. In chevy 70 monte carlo staat geen persoonsvorm, wel zou het stuk text chevy 70 monte carlo als onderwerp gebruikt kunnen worden. Dus dan betekend dat dat het zo goed is. Toch? En ik weet niet, maar als Chevy een merk is of een naam moet het zoieso al met een hoofdletter. Dus als dat zo is moet het wel met een hoofdletter maar niet om de reden die GTA-freak2 vertelde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2007 Ik heb nog een paar foutjes gevonden: 1. Bij de pagina van de GTA 3 Import -export locaties staat er soms Import-export, dus zonder hoodletter e, dat staat bijvoorbeeld in de titel, maar bij dit staat het wel met hoodletter: Main Page > Grand Theft Auto III > Import/Export! 2. Bij de GTA VC voertuiglocaties staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto: Vice City > Vindplaatsen > Vehicles Map Hier staat Vechicles Map, ik zou er gewoon voertuiglocaties van maken. 3. Bij de vindplaatsen van de GTA SA Ammu-Nation staat er dit in de titel: Ammunation Ik zou hier voor het wat duidelijker te maken Ammu-Nation van maken. Dit waren ze! GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.