Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik ben nog wat foutjes gaan zoeken:

1. Als je kijkt bij de GTA LCS Body Armor locaties zie je onder de titel dit: Main Page > Grand Theft Auto: Liberty City Stories > Vindplaatsen > Armorlokaties , van Armorlokaties zou ik gewoon zoals in de titel Body Armor doen.

2. Bij de GTA LCS locaties staat er ook en fout bij de Cop Bribes. Dit staat onder de titel: Main Page > Grand Theft Auto: Liberty City Stories > Vindplaatsen > Copbribe locaties , hier zou ik gewoon Cop Bribes van maken.

3. Bij de GTA 3 vindplaatsen zie je bij de Voertuig locaties ook een fout: in de titel staat er dit: Voertuiglocaties, hier zou ik een spatie tussen doen!

Dit waren ze!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de missie "Death Row" (GTA VC) link

heb ik nog een tip :) deze is vooral voor mensen die met cheats spelen. Je moet zo snel mogelijk naar de yunk yard, als je het snel doet heeft lance nog iets van 4/5 leven, dan schiet je eerst alle gangsters dood en pak je al hun geld! Ze hebben namelijk nogal wat per persoon. Daarna maak je Lance los, want als je ze eerst dood schiet en dan Lance losmaakt omdat je denkt dat je moet opschieten is al het geld verdwenen ;)

Grtz Awi

Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina van "Anywhere, USA" van GTA2 (Hier) staat het volgende:

Industrial District

Het Industrial District is de industriële sector van de stad. De wegen zijn smerig en de Russian Mafia, de Hare Krishna en uiteraard de Zaibatsu Corporation hebben dit gedeelte van de stad vrijwel geheel in hun greep. Daarnaast is er in het zuidwesten, op Mad Island, nog een kleine gang te vinden, wiens vijand je altijd zult blijven. Wanneer je het hier te bont maakt komt uiteindelijk het leger achter je aan.

Maar volgens mij moet dat wat ik dik gemaakt heb niet zuidwesten zijn, maar noordwesten. Zie namenlijk deze kaart maar eens. Daar is alleen in het noordwesten een eiland.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een slordig foutje: Klik...

De link verwijst naar The Truth maar in de omschrijving waar je op moet klikken staat 'The Truth's Busje'. Dit kan beter 'The Truth' zijn zonder de 's.

Dan word het ongeveer dit:

Veranderd in "Vervoer van The Truth". Bedankt voor het melden.

ey ik heb ook een fout gevonden bij de ps2 cheats van SA. de cheat character veranderen lukt niet.

En er staat bij Wikigta dat je bij transfender ook een burrito kan modden maar dit lukt ook niet

Beide verwijderd, bedankt voor je bijdrage.

Nog 2 grote foutjes gevonden bij de voertuigen van GTA: SA

Kan iemand me vertellen wat glenshit is :? Ik ken maar 2 voertuigen die met een ''g'' beginnen:

-glendale

-greenwood

<plaatje>

En kan iemand me vertelln wat een polmav is en ik kan niet zo goed Engels dus kan je me vertellen wat daar achter staat :? (van dat Engels is maar een grapje maar dat kan beter Nederlands zijn) en bedoelen jullie soms de Police Maverick?

<plaatje>

Nog veel succes met de verbeteren van de foutjes :puh:

ASPHALT geeft de juiste beredenatie al aan, verder heeft het proper vertalen heden nog niet de voorkeur, aangezien volgens mij wel wordt begrepen wat er wordt bedoeld. Toch bedankt voor de waakzaamheid.

Ik heb nog een paar foutjes gevonden:

1. Bij de SA Taxi Driver staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > San Andreas Taxidriver Missions Taxidriver moet een spatie tussen, Taxi Driver dus. Overigens moet San Andreas Taxidriver Missions in het vet.

2. Bij de Streetraces staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Las Venturas Street Races Street Races moet zonder spatie, Streetraces dus!

Dit waren ze.

Is ondertussen aangepast, bedankt.

Ik heb ook een foutje gevonden. Op wikiGTA staat bij de persoonsbeschrijving van Zeró dat Carl hem neersleog vanwege het feit dat hij door blijft drammen over de legendarische veldslag tegen Berkley.

Klik hier

Maar volgens mij sloeg Carl hem neer vanwege het feit dat Zeró tegen Berkley had verteld over de Heist.

Klopt, het doorvertellen was de druppel na al dat gedram over de strijd tegen Berkley voor CJ. Het is aangepast, bedankt voor je bijdrage.

Ik heb een foutje gevonden in de Easter Eggs van VC. , namelijk als je linksboven op het kaartje op dar pijltje je muis houdt staat er Autowrakken, maar als je er op klikt ga je naar scheepswrakken.

<plaatje>

Ik heb de muis even erbij getekend zodat jullie weten waar je moet zoeken :puh:

Ik weet niet waarom dat pijltje daar altijd verschijnt, maar ik zie het wel vaker. De plaats komt niet overeen met de werkelijk plaats van de autowrakken, die is namelijk hier:

post-48858-1171647000.png

Verder klopt het wel dat die link naar scheepswrakken gaat, aangezien daar de autowrakken ook onder zijn gezet. Een algemene naam zou misschien beter passen, daarom heb ik de pagina hernoemd naar Zeewrakken. Bedankt voor het melden.

Ik heb me eerst rot gezocht naar de nacht- en hittekijker en ben erachter gekomen dat:

De Hittekijkers pas (op de aangegeven vindplaatsen) gevonden kunnen worden na de missie: 'Black Project'.

De Nachtkijkers pas (op de aangegeven vindplaatsen) gevonden kunnen worden na de missie: 'Breaking the Bank at Caligula's'.

Op de PS2 is dit tenminste zo. In Madd Dogg's mansion liggen trouwens ook nog nachtkijkers en in Zero's RC Shop hittekijkers.

En op deze pagina staat in de eerste regel 'giantische' wat natuurlijk gigantische moet zijn.

Het is voor mij niet echt makkelijk na te gaan, maar ik zal je post even opmerken als nog niet gedaan. Bedankt voor de moeite die je hebt gedaan om het op te zoeken en te melden.

Fout: Klik

Omschrijving: Die 2 zinnen lopen niet echt lekker naar mijn mening. Er staat 2 keer 'meedoen'.

Wat ik er van zou maken:

Het is verbeterd, bedankt voor het melden.

Op de pagina van 'Paulie Sindacco' staat 1 grote fout. Het plaatje namelijk, dit is alles behalve Paulie. Aan de achtergrond en auto te zien is dit de Heavy Sindacco uit Snuff, staande bij de Hallenbach GT.

Aangezien we Paulie maar in 2 missies tegenkomen (Taking The Peace en Dead Reckoning) is het moeilijk een plaatje te schieten. In 'Teaking The Peace' zie je heel even, ver weg, voorbij schieten in de Cut Scene. Dan moet je zijn auto door middel van Radio Control overnemen en zie je hem dus niet.

In 'Dead Reckoning' daarin tegen wél. Hij vlucht met een Speeder wel uit Liberty City. Nu is het vrij moeilijk een foto te maken van hem in de boot. Het kan wel alleen je ziet hem niet goed door de ruit.

Ik heb hem dus even naar de kant gehaald:

Ik weet dat jullie ingezonden werk niet gebruiken maar hem goed op de foto zetten is héél lastig.

Ik heb hier echt geen verstand van, maar het is opgemerkt als een post die nog gedaan moet worden. Datzelfde geldt voor andere posts van onder andere jou die nog niet verbeterd zijn.

Vanaf hier deed GTAF vaag, wilde geen quotes meer afbeelden, dus even in verkorte vorm:

Proximitus:

Toegevoegd als uitbreiding op de tip die er al stond. Bedankt voor de suggestie.

Nicsan:

Ik heb er geen benul van, opgemerkt als post die nog gedaan moet worden. Bedankt voor het melden.

GTA-Freak2:

1 + 2. Ik heb 'lokatie' in 'locatie' veranderd en nog het één en ander toegevoegd.

3. Aangepast, bedankt voor het melden.

AwiVC:

Opgemerkt als gepost, ik kan zelf niet goed beoordelen of het een goede aanvulling is.

Nickonly:

Lijkt me een foutje, aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er dan weer op andere pagina's Plastic Explosives?

Opde Main Page staat ook een foutje: Bij 'Wist-je-dat?' is het nietje(Dit ding: [) ook een Hyperlink die aan 'Archief' is gekoppeld. Ik bedoel te zeggen dat als je op dat nietje klikt, het ook verwijst naar archief. Dat moet er dus vanaf. Niet zo '[ Archief', maar zo: [ 'Archief'

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is dit een klein foutje op wikigta, alle karts in het spel spawnen pas ná de missie Cut Throat Business. Op het kaartje van wikigta met alle vindplaatsen van de kart staat dat oranje bolletje op de plaatst vóór de garage van Madd Dogg's Mansion, op deze plaatst spawnt wel een voertuig maar deze is willekeurig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een typfoutje gevonden. Op de wapens pagina zie je staan: Remote Satchtel Explosives. Voor zover ik weet moet dit satchel zijn.
Dat klopte inderdad niet, bedankt voor het melden Matthijs. :klap:
Waarom staat er dan weer op andere pagina's Plastic Explosives?

Opde Main Page staat ook een foutje: Bij 'Wist-je-dat?' is het nietje(Dit ding: [) ook een Hyperlink die aan 'Archief' is gekoppeld. Ik bedoel te zeggen dat als je op dat nietje klikt, het ook verwijst naar archief. Dat moet er dus vanaf. Niet zo '[ Archief', maar zo: [ 'Archief'

Dit is inderdaad ook niet in orde, dat kan ik helaas niet aanpassen, omdat de hoofdpagina beveiligd is. Dit zal een Administrator aan moeten passen, maar die hebben volgens mij wat druk op het moment, dus verwonder je niet als het er nog een paar dagen staat. :N Alhoewel ik het wel even door zal geven...
Waarschijnlijk is dit een klein foutje op wikigta, alle karts in het spel spawnen pas ná de missie Cut Throat Business. Op het kaartje van wikigta met alle vindplaatsen van de kart staat dat oranje bolletje op de plaatst vóór de garage van Madd Dogg's Mansion, op deze plaatst spawnt wel een voertuig maar deze is willekeurig.
Inderdaad, daar spawnt niet altijd een kart. Ik heb hem even aangepast, ook jij bedankt. _O_
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een heel klein foutje maar toch...

Op de pagina van de Paramedic missie van GTA: Vice City staat een typfout: 'Laat je pasagiers ook altijd in leven'. Dit moet zijn: 'Laat je passagiers altijd in leven'.

Op diezelfde pagina staan nog wat andere fouten: 'dit kan gebeuren wanneer je een gewonde van achteren in wilt laten stappen en je rijdt nét iets te hard naar achteren, is vaak genoeg gebeurt bij laatste patiënt level 12.'

Dit moet zijn: 'dit kan gebeuren wanneer je een gewonde van achteren in wilt laten stappen en je rijdt nét iets te hard naar achteren, dit is vaak genoeg gebeurd bij de laatste patiënt van level 12.'

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Op de pagina van de Paramedic missie van GTA: Vice City staat een typfout: 'Laat je pasagiers ook altijd in leven'. Dit moet zijn: 'Laat je passagiers altijd in leven'.

Klopt, en dus aangepast. Bedankt voor het melden! :)

dit is vaak genoeg gebeurd bij de laatste patiënt van level 12.'

In principe is er niets verkeerd aan deze zin, behalve dat hij beter tussen haakjes achter de zin gezet kan worden, wat ik dus gedaan heb. Het woordje "dit" is overbodig in die zin en kan dus in feite weg blijven, ookal moet ik je gelijk geven dat het na de komma wat gek staat, wat nu dus opgelost is, aangezien de zin nu tussen haakjes staat. Dan over je tweede corrigering; ook deze klopt niet, want het moet namelijk gewoon "gebeurt" met een "t" zijn in deze zin. Soms komt het voor dat 'gebeurt' met een "d" geschreven wordt, inplaats van een "t", maar dit is meestal aan het einde van de zin, en/of in de voltooide tijd. In feite zijn "van" en "de" ook overbodig in de zin, maar heb ze toch even toegevoegd omdat ik dat toch wat netter vind staan. :sigaar:

Nogmaals, bedankt voor het melden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog wat foutjes gaan zoeken, en ik heb er 2 gevonden:

1, Bij de GTA VCS hoodmissie Home's on the Range staat er onder de titel dit: Main Page > Grand Theft Auto: Vice City Stories > Hoofdmissies > Home's on the range , range moet met hoodletter zijn Range dus

2, Bij de Criminal Rating lijst van GTA LCS staat deze fout: ...Wanneer je tevel cheats gebruikt... tevel moet teveel zijn.

Dit waren ze!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog wat foutjes gaan zoeken, en ik heb er 2 gevonden:

1, Bij de GTA VCS hoodmissie Home's on the Range staat er onder de titel dit: Main Page > Grand Theft Auto: Vice City Stories > Hoofdmissies > Home's on the range , range moet met hoodletter zijn Range dus

2, Bij de Criminal Rating lijst van GTA LCS staat deze fout: ...Wanneer je tevel cheats gebruikt... tevel moet teveel zijn.

Dit waren ze!

GTA-Freak2

Aangepast, bedankt voor het melden :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Na anderhalf jaar was ik eindelijk eens van plan om alle Schools in GTA San Andreas te halen. Ik stuitte echter op een probleem bij de Boat School, zodoende kwam ik bij WikiGTA terecht.

Er stond echter een foutje voor de volgende missie bij de Boat School: Basic Seamanship. Om Goud te halen moet je inderdaad onder de 10 seconden komen, maar dat is niet voldoende. Naar mijn schatting moet het ongeveer 9.70 seconden zijn, aangezien mijn 9.68 s wel voldoende was en mijn 9.79 s van vanochtend niet.

Ook nog tip voor de mensen die Goud bij deze missie willen halen: je moet ongeveer beginnen met remmen halverwege de 6 en de 7 seconden (het vergt enige timing).

Nog een foutje: bij de Driving School voor Burn and Lap: Ik reed hem uiteindelijk in 36.11 en dat werd goedgekeurd voor goud, dus kennelijk is de grens niet precies 36 seconden, maar iets daarboven.

Bewerkt: door joop_m
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...