Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Bij de Zij Missies [GTA III] staat 'El Burro' met een rood telefoontje aangegeven en 'D-Ice' met een blauwe. Dat is verkeerd om, El Burro moet blauw zijn en D-Ice rood.

Ik heb het nog even nagevraagd aan NandroDavids aangezien de PS2 [Waarop ik speel] nog wel eens verschild met de PC versie. Zoals bijv. bij het Save House icoontje. Op de PS2 is deze groen en op de PC paars.

Het bleek dat het met de Zij missies gewoon klopte en de fout dus hersteld kan worden.

Ps. De foutjes van mijn vorige post staat ook nog open.. :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij de Zij Missies [GTA III] staat 'El Burro' met een rood telefoontje aangegeven en 'D-Ice' met een blauwe. Dat is verkeerd om, El Burro moet blauw zijn en D-Ice rood.

Ik heb het nog even nagevraagd aan NandroDavids aangezien de PS2 [Waarop ik speel] nog wel eens verschild met de PC versie. Zoals bijv. bij het Save House icoontje. Op de PS2 is deze groen en op de PC paars.

Het bleek dat het met de Zij missies gewoon klopte en de fout dus hersteld kan worden.

Ps. De foutjes van mijn vorige post staat ook nog open.. :roll:

Als NandroDavids het zegt, zal het weldegelijk kloppen. :puh:

De fout is aangepast. Bedankt.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heh nog een foutje gevonden:

1. Als je op de pagina van de VCS safehouses kijkt zie je 3 verschillende wijzen van safehous, in de titel zie je dit: 1.Safe Houses (GTA Vice City Stories) 2. Main Page > Grand Theft Auto: Vice City Stories > Safehouses 3. Ze zijn onmisbaar, de safe houses

2. Bij de VC safehousess heb je een gelijkaardig probleem.

Dit waren ze

Link to comment
Delen op andere websites

Fout...

Een o zo mooie re-direct :cab:?

Ik wou dat niet meteen een fout noemen, alleen iets waar men nog mee bezig is om te veranderen. Vooral bij SA zijn pagina's met een andere standaard van naamgeving aangemaakt dan welke hedendaags wordt gebruikt en dat is bij sommige missies al wel aangepast en sommige niet. De enige manier is om alle missies bijlangs te gaan om te kijken waar al wel een andere naam is gegeven en welke niet. Afgelopen vrijdag ben ik daar al mee begonnen en nu ben ik net bij de San Fierro missies. Nu al deze link fixen is eigenlijk dubbel werk dus laat ik het zo even staan, het is niet alsof de pagina niet meer werkt ofzo.

Het zal dus nog wel even duren voordat jou link zal verdwijnen, maar toch bedankt voor de oplettendheid.

Edit: Als het goed is kom je niet meer op die link uit via een interne link van WikiGTA.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

de pagina van het "Vank Hoff Hotel" heeft een verkeerde naam;

het is namelijk het Biffin' Bridge Hotel.

Hoe kom je daar bij? De naam Vank Hoff staat heel groot op een bord naast de ingang en verschijnt ook in je scherm als je de hotelkamer betreed. Wellicht is Biffin Bridge de naam die het hotel heeft IRL maar in het spel heet het toch echt Vank Hoff...........

Op de pagina Drive-Thru staat op de eerste regel o.a.: ... en gaan naar de Clucking Bell Chicken.

De fast-food keten heet echter Cluckin' Bell, dus met apostrof i.p.v. de g en zonder Chicken

Collega Preddy heeft dat zojuist feilloos gefixed zag ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 2 foutjes gevonden:

1. Op de Pagina van de GTA SA Safe Houses zie je 2 verschillende schrijfwijzen: 1. Safe Houses in de titel. 2. Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > Safe houses , hier staat Houses zonder hoodletter houses dus.

2. Op de pagina van -Sunshine Autos staat er dit: SunShine Autos is een... SunShine moet maar met 1 hoodletter S, Sunshine dus!

Dit waren ze :D .

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 2 foutjes gevonden:

1. Op de Pagina van de GTA SA Safe Houses zie je 2 verschillende schrijfwijzen: 1. Safe Houses in de titel. 2. Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > Safe houses , hier staat Houses zonder hoodletter houses dus.

2. Op de pagina van -Sunshine Autos staat er dit: SunShine Autos is een... SunShine moet maar met 1 hoodletter S, Sunshine dus!

Dit waren ze :D .

GTA-Freak2

Inderdaad, en Fixed :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...