Jump to content

Foutje gevonden

PatrickW

Recommended Posts

Klik...

Waarom staat er 'Bulletproof Walton' i.p.v. 'Kogelvrije Walton'? Bij de rest van de voetuigen staat nl. 'Kogelvrije' :Y... Kan een WikiMember dit even aanpassen?

>>>Door... Nee grapje :puh:

Tja kon ik dat maar :). Foutje is trouwens ondertussen aangepast. Heb 'm ook even onder de 'K' gezet om het duidelijker naar voren te laten komen. Bedankt voor het melden :klap:

Delen op andere websites

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

ey ik heb ook een fout gevonden bij de ps2 cheats van SA. de cheat character veranderen lukt niet.

En er staat bij Wikigta dat je bij transfender ook een burrito kan modden maar dit lukt ook niet

Je bedoelt deze code:

Right, Right, Left, Up, L1, L2, Left, Up, Down, Right, Right

Zorg dat je hem helemaal goed overtypt (drukt?), dan zou hij moeten werken. Bij Transfender, ik zou zo gauw niet weten of een Burrito een Stationwagen is (nee toch?). Ik zou zeggen, als hij niet open gaat, dan zal het wel niet! :cab:

Delen op andere websites

Nog 2 grote foutjes gevonden bij de voertuigen van GTA: SA

Kan iemand me vertellen wat glenshit is :? Ik ken maar 2 voertuigen die met een ''g'' beginnen:

-glendale

-greenwood

glenshiton4.png

En kan iemand me vertelln wat een polmav is en ik kan niet zo goed Engels dus kan je me vertellen wat daar achter staat :? (van dat Engels is maar een grapje maar dat kan beter Nederlands zijn) en bedoelen jullie soms de Police Maverick?

polmavod0.png

Nog veel succes met de verbeteren van de foutjes :puh:

Delen op andere websites

Ik heb nog een paar foutjes gevonden:

1. Bij de SA Taxi Driver staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > San Andreas Taxidriver Missions Taxidriver moet een spatie tussen, Taxi Driver dus. Overigens moet San Andreas Taxidriver Missions in het vet.

2. Bij de Streetraces staat er dit: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > San Andreas Missies > Las Venturas Street Races Street Races moet zonder spatie, Streetraces dus!

Dit waren ze.

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

Ik heb ook een foutje gevonden. Op wikiGTA staat bij de persoonsbeschrijving van Zeró dat Carl hem neersleog vanwege het feit dat hij door blijft drammen over de legendarische veldslag tegen Berkley.

Klik hier

Maar volgens mij sloeg Carl hem neer vanwege het feit dat Zeró tegen Berkley had verteld over de Heist.

Delen op andere websites

Ik heb een foutje gevonden in de Easter Eggs van VC. , namelijk als je linksboven op het kaartje op dar pijltje je muis houdt staat er Autowrakken, maar als je er op klikt ga je naar scheepswrakken.

naamlooszf5.th.jpg

Ik heb de muis even erbij getekend zodat jullie weten waar je moet zoeken :puh:

Bewerkt: door ikt
Delen op andere websites

Ik heb me eerst rot gezocht naar de nacht- en hittekijker en ben erachter gekomen dat:

De Hittekijkers pas (op de aangegeven vindplaatsen) gevonden kunnen worden na de missie: 'Black Project'.

De Nachtkijkers pas (op de aangegeven vindplaatsen) gevonden kunnen worden na de missie: 'Breaking the Bank at Caligula's'.

Op de PS2 is dit tenminste zo. In Madd Dogg's mansion liggen trouwens ook nog nachtkijkers en in Zero's RC Shop hittekijkers.

En op deze pagina staat in de eerste regel 'giantische' wat natuurlijk gigantische moet zijn.

Bewerkt: door ArticLight
Delen op andere websites

Fout: Klik

Wat: Zie Quote.

Er zal ook een medewerker van de Cluckin' Bell meedoen. Die persoon zal ook in een kippenkostuum meedoen.
Omschrijving: Die 2 zinnen lopen niet echt lekker naar mijn mening. Er staat 2 keer 'meedoen'.

Wat ik er van zou maken: Zie Quote.

Er zal ook een medewerker van de Cluckin' Bell in een kippenkostuum meedoen.

Overige Fouten:

Misschien een slordig foutje: Klik...

De link verwijst naar The Truth maar in de omschrijving waar je op moet klikken staat 'The Truth's Busje'. Dit kan beter 'The Truth' zijn zonder de 's.

Dan word het ongeveer dit:

'The Truth's busje'

Bewerkt: door VWO-er
Delen op andere websites

Op de pagina van 'Paulie Sindacco' staat 1 grote fout. Het plaatje namelijk, dit is alles behalve Paulie. Aan de achtergrond en auto te zien is dit de Heavy Sindacco uit Snuff, staande bij de Hallenbach GT.

Aangezien we Paulie maar in 2 missies tegenkomen (Taking The Peace en Dead Reckoning) is het moeilijk een plaatje te schieten. In 'Teaking The Peace' zie je heel even, ver weg, voorbij schieten in de Cut Scene. Dan moet je zijn auto door middel van Radio Control overnemen en zie je hem dus niet.

In 'Dead Reckoning' daarin tegen wél. Hij vlucht met een Speeder wel uit Liberty City. Nu is het vrij moeilijk een foto te maken van hem in de boot. Het kan wel alleen je ziet hem niet goed door de ruit.

Ik heb hem dus even naar de kant gehaald:

Ik weet dat jullie ingezonden werk niet gebruiken maar hem goed op de foto zetten is héél lastig.

Delen op andere websites

Op deze pagina zie je bij het kopje ' Health ' dit staan :

Health

Je Health wordt niet in iedere GTA op dezelfde methode weergegeven. In Grand Theft Auto en GTA: London is het eenvoudig; Bij iedere kogel ben je Wasted. Er is dus geen weergave van je health nodig. In GTA2 laten vijf hartjes je conditie zien, in GTA III, GTA Vice City en GTA Advance wordt je Health getoond in een percentage, en in GTA San Andreas en GTA Liberty City Stories heb je een balkje.

In de laatste zin ontbreekt GTA : Vice City Stories ;).

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

Misschien kun je bij de missie "Are you going to San Fierro" als tip neerzetten, dat je ook aan het begin van het veld kan gaan staan, met je vlammenwerper mikken, en dan langs het veld strafen. Dit doe ik altijd en is een stuk makelijk dan in het wilde weg lopen te schietn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...