Whiplash1212 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Ik zag een foutje op wiki gta: Hieronder staan diverse cheats die je tijdens het spelen kan gebruiken tijdens het spelen van GTA Vice City Stories. hoort dat niet te zijn: Hieronder staan diverse cheats die je tijdens het spelen van GTA Vice City Stories kan gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Een aantal vestigingen in Vice City en San Andreas beschikken ook over een schietbaan, waar je je vaardigheden kunt verbeteren en wapens kunt proberen. Er staat nu al een hele tijd de AmmuNation onder 'Uitgelicht', kan dat niet eens worden veranderd? Sowieso staat er een foutje in, anders zou ik hier niet posten. Er staat nl. in de bovenstaande quote, en tevens in de tekst: 'Een aantal vestigingen in Vice City en San Andreas beschikken ook over een schietbaan, waar je je vaardigheden kunt verbeteren en wapens kunt proberen'. In Vice City is er maar één vestiging maar ervoor staat 'vestigingen', kan dat niet veranderd worden? Er staat wel 'aantal' maar ik vind het zo niet helemaal kloppen. VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb nog 2 foutjes gevonden: 1, Bij de SA Freight Missions staat er dit onder de titel: Main Page > Grand Theft Auto: San Andreas > Missies > Freight missions , missions moet met hoofdletter, Missions dus! 2, Bij de GTA SA en VC Comet staat de VCS uitvoering er NIET bij, bij de VCS uitvoering staat wel de SA en VC uitvoering! GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deetje1607 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Weer een foutje gevonden. In het gedeelte van de Vice City Stories hoofdmissies staat in de missie 'Fear the Repo' een fout. Er staat een link met de naam Benson, maar de link brengt je bij de Mule. Kan dat veranderd worden naar een link naar de Benson. Thx. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Weer een foutje gevonden. In het gedeelte van de Vice City Stories hoofdmissies staat in de missie 'Fear the Repo' een fout. Er staat een link met de naam Benson, maar de link brengt je bij de Mule. Kan dat veranderd worden naar een link naar de Benson. Thx. Bedankt voor de oplettendheid! Ik heb hem voor je aangepast, mocht je nog meer fouten tegen komen. Meld ze, want zo maken we WikiGTA sterker! Nogmaals bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Ik heb nog een foutje. Op de pagina Easter eggs (GTA San Andreas) zie je dit staan: In de buurt van Area 69 tref je een diepe put met vijf lijkzakken aan. ... Dit moet zes lijkzakken zijn, want als je op de link 'lijkzakken' klikt, zie je in de tekst staan: ...tref je een diepe put met zes lijkzakken erin aan. ... Ook als je op het plaatje klikt tel je er zes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Ik heb nog een foutje.Op de pagina Easter eggs (GTA San Andreas) zie je dit staan: In de buurt van Area 69 tref je een diepe put met vijf lijkzakken aan. ... Dit moet zes lijkzakken zijn, want als je op de link 'lijkzakken' klikt, zie je in de tekst staan: ...tref je een diepe put met zes lijkzakken erin aan. ... Ook als je op het plaatje klikt tel je er zes. Donald F. Duck bedankt voor de oplettendheid! Ik heb ze ook aangepast, mocht je nog één vinden? Wacht dan niet! Nogmaals bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Ik heb er nog drie gevonden. Op de pagina Controls (GTA San Andreas) staat bij Besturen Lopen dit: ... Schieten ... Volgendwapen/doelwit ... Groep ctrl vooruit ... ... Dit moet Volgend wapen/doelwit zijn. Op diezelfde pagina staat nog een fout (3 keer): Bij Besturen Lopen bij de PS2 besturing staat bij Groep ctrl vooruit en Groep ctrl achteruit de toets pijltje boven en pijltje onder, terwijl daaronder bij Gesprek NEGATIEF Pijltje links staat. Moet pijltje boven en pijltje onder niet met hoofdletter? Dit is ook bij Besturen Lopen bij XBOX besturing. Daar staat Achterom kijken met kleine letter. Moet dit niet ook in hoofdletter? Dit is ook nog bij de PS2 besturing ook bij Besturen Lopen, daar staat bij Binnengaan/verlaten en bij Andere Camera ook met kleine letter. Moet dit ook niet met hoofdletter? Ook nog staat bij Lowrider bij de PC besturing een foutje: ... ... 8 & 4 [pijltje schuin links omhoog] ... ... 8 & 6[ pijltje schuin rechts omhoog] ... Dit moet zijn: ... 8 & 6 [pijltje schuin rechts omhoog] ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Heey, Ik heb nog een foutje gevonden. Op deze pagina van Wikigta staat: Je ziet twee screenshots. De rechter screenshot dat is hoe het savehouse van GTAIII er in Liberty City Stories uitzag, en de rechter waar je tijdens GTA III in savet 1. Je bent een punt vergeten en 2. je zegt 2 keer rechter. Het eerste moet linker zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Dat is een Talk page waarvan het de bedoeling is dat dit niet zichtbaar is voor het grote publiek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Ik heb nog een foutje gevonden. Op deze pagina van Wikigta staat: Nadat je iemand hebt opgehaald krijg je telkens 31 seconden tijd bij. Maar dit is niet altijd zo, soms krijg je ook 24 s, 25 s, 28 s, ... Dit verschilt altijd. En wat misschien ook nog bij Beloningen kan is dat er vanaf Level 8 een Health Pikup ligt aan je huis. Bewerkt: 12 maart 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 http://nl.wikigta.org/index.php/Bullion_Run_%28GTA_III%29 Klein foutje, er staat: Rijdt over de platinum heen om het op te pakken dit moet zijn: Rijd over de platinum heen om het op te pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Pac...City_Stories%29 Op de kaart van de hidden packages van Liberty City Stories. Bij het klikken op hidden packages bol 31 wordt je verwezen naar 21-30. Edit: Nog een fout: Bij Trash Dash in LCS http://nl.wikigta.org/index.php/Trash_Dash...City_Stories%29 De containers worden op je radar aangeduid door groene vierkantjes (dichtbij) of driehoekjes (niet zo dichtbij). Of het om een driehoek of een vierkant gaat heeft niets met de afstand te maken. Dit heeft met de hoogte ten opzichte van jouw positie te maken. Een vierkant dan is het object op de zelfde hoogte. Als het een driehoek is met de punt naar beneden dan bevind dat object zich lager dan jouw en met de punt omhoog hoger. Bewerkt: 13 maart 2007 door HerrieM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 Ik heb nog 3 foutjes gevonden: 1.Bij de Grand Theft Auto Zijmissies staat er dit in de titel: Zij Missies, dit moet Zijmissies zijn, onder de titel staat het trouwens wel goed. 2. Bij de GTA VC missie Alloy Wheels of Steel staat er in de titel dit: Alloy Wheels Of Steel, hier is de of met hoofdletter (Of) terwijl er onder de titel Alloy Wheels of Steel, zonder hoofdleteer O. 3. Bij de allerlaatste hoofdmissie van GTA VC Keep your Friends Close staat er dit onder de titel: Keep Your Friends Close, ik denk dat hier Your zonder hoodletter moet (your). GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.