Michael Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Geplaatst: 24 september 2017 Wat zijn je favoriete muziekalbums van dit jaar tot nu toe? Ik heb persoonlijk erg genoten van Melodrama van Lorde en Lust for Life van Lana Del Rey. Voor de rest vond ik de EP No Plan van David Bowie erg goed. Voor de rest hebben de meeste van mijn favoriete artiesten geen nieuwe albums uitgebracht behalve Madonna die een livealbum voor haar tour heeft uitgebracht. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Geplaatst: 24 september 2017 Tja, dat zijn er een hoop. Om te beginnen vind ik Mastodon's beide albums die dit jaar uitgekomen zijn erg goed (Emperor of Sand, en de EP Cold Dark Place). Verder zijn Kreator - Gods of Violence, Overkill - Green, Mean, Killing Machine, Warbringer - Woe to the Vanquished en Obituary's selftitled album erg goed. Ik kijk nog uit naar Cannibal Corpse's nieuwe album Red Before Black in November. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Geplaatst: 25 september 2017 Op dit moment: Flying Microtonal Banana en Sketches of Brunswick East van King Gizzard & The Lizard Wizard (laatste is samen met Mild High Club, overigens), Death Song van The Black Angels, Youth Hunt van The Homesick, Meandering van The Mysterons, What Kind of Dystopian Hellhole is This? van The Underground Youth, en The Weather van Pond. Reageren
Michael Geplaatst: 22 oktober 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2017 Ik heb laatst naar CTRL van SZA geluisterd. Erg fijne album met leuke nummers. Erg getalenteerde vrouw. Ik kan niet wachten om in de toekomst meer van haar te zien. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2017 Rapport Geplaatst: 1 december 2017 Zo richting het einde van het jaar zijn er toch nog een hoop nieuwe releases geweest waarvan ik ze toch waardig vind om ze te noemen. Zo is in November het nieuwe Cavalera Conspiracy album uitgekomen, Psychosis, en Cannibal Corpse's Red Before Black. Als ik de albums van dit jaar zou moeten beoordelen zou ik ze als volgt neerzetten; Mastodon - Sultan's Curse Warbringer - Woe to the Vanquished Cavalera Conspiracy - Psychosis Mastodon - Cold Dark Place (EP) Overkill - Green, Mean, Killing Machine Cannibal Corpse - Red Before Black Obituary - Obituary Kreator - Gods of Violence Rex Brown - Smoke on This Er zijn nog een aantal albums die ik nog niet geluisterd heb, zoals Foo Fighter's Gold & Concrete en Immolation's Atonement. Die zal ik wel een keer op zetten als ik onderweg naar school ga oid. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 30 december 2017 Rapport Geplaatst: 30 december 2017 Ik ga een beetje valsspelen, en roep een heel muziekproject tot mijn favoriete muziekalbum, namelijk Saturation I, II, en III van Brockhampton. Ik wil ook een shoutout geven aan Steroids (Crouching Tiger Hidden Gabber Megamix) van Death Grips, met afstand de beste muziek om wakker van te worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.