SennaScheer Geplaatst: 20 december 2017 Rapport Geplaatst: 20 december 2017 Dit krijg ik ervoor als ik gta 5 op start op de PS4. Ik kan niet verder klikken of terug klikken. is er een oplossing voor? Reageren
PrioX Geplaatst: 20 december 2017 Rapport Geplaatst: 20 december 2017 Heb je al geprobeerd om de tip op te volgen, dus de Power Save instellingen aan te passen? Misschien dat het spel daarop wacht namelijk. Reageren
SennaScheer Geplaatst: 20 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2017 3 minuten geleden, PrioX zei: Heb je al geprobeerd om de tip op te volgen, dus de Power Save instellingen aan te passen? Misschien dat het spel daarop wacht namelijk. Oke, waar kan ik power save vinden? Reageren
PrioX Geplaatst: 20 december 2017 Rapport Geplaatst: 20 december 2017 1 minuut geleden, SennaScheer zei: Oke, waar kan ik power save vinden? Dat staat aangegeven in de error waarvan je een foto hebt gemaakt. Instellingen > *Power Saving Settings > Set Time Until PS4 Turns Off. * Waarschijnlijk is de Nederlandse vertaling iets van 'Energiebesparing instellingen'. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 december 2017 Rapport Geplaatst: 21 december 2017 Ik heb hier de Nederlandse vertaling uit de PS4 handleiding: Citaat Je kunt instellen na welke periode van inactiviteit het PS4™-systeem automatisch in de rustmodus wordt gezet of wordt uitgeschakeld door (Instellingen) > [Instellingen voor energiebesparing] > [Tijd instellen waarna de PS4 wordt uitgeschakeld] te selecteren. Reageren
yigit10 Geplaatst: 2 januari 2022 Rapport Geplaatst: 2 januari 2022 Op 20-12-2017 om 13:05, SennaScheer zei: Dit krijg ik ervoor als ik gta 5 op start op de PS4. Ik kan niet verder klikken of terug klikken. is er een oplossing voor? hoi, dit gebeurd ook bij mij als het bij jouw gelukt is kan je dan alsjeblieft vertellen wat ik moet doen. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 januari 2022 Rapport Geplaatst: 3 januari 2022 @yigit10heb je al de oplossing van Tommie59 geprobeerd? Hij gaf aan dat dit uit de PS4 handleiding het mogelijk oplost: Op 21-12-2017 om 11:10, Tommie59 zei: Je kunt instellen na welke periode van inactiviteit het PS4™-systeem automatisch in de rustmodus wordt gezet of wordt uitgeschakeld door http://manuals.playstation.net/document/imgps4/icon_settings.png (Instellingen) > [Instellingen voor energiebesparing] > [Tijd instellen waarna de PS4 wordt uitgeschakeld] te selecteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.