Jump to content

Gta start niet op!

Recommended Posts

Posted

Dit krijg ik ervoor als ik gta 5 op start op de PS4. Ik kan niet verder klikken of terug klikken.

is er een oplossing voor?

1A8462D8-05CC-4BE5-BA97-B1496DD98E31.thumb.jpeg.c1af605710263a01535dedf055f22c8a.jpeg

Posted

Heb je al geprobeerd om de tip op te volgen, dus de Power Save instellingen aan te passen? Misschien dat het spel daarop wacht namelijk. :) 

Posted
3 minuten geleden, PrioX zei:

Heb je al geprobeerd om de tip op te volgen, dus de Power Save instellingen aan te passen? Misschien dat het spel daarop wacht namelijk. :) 

Oke, waar kan ik power save vinden?

Posted
1 minuut geleden, SennaScheer zei:

Oke, waar kan ik power save vinden?

Dat staat aangegeven in de error waarvan je een foto hebt gemaakt. Instellingen > *Power Saving Settings > Set Time Until PS4 Turns Off. 

* Waarschijnlijk is de Nederlandse vertaling iets van 'Energiebesparing instellingen'.

Posted

Ik heb hier de Nederlandse vertaling uit de PS4 handleiding:

Citaat

Je kunt instellen na welke periode van inactiviteit het PS4™-systeem automatisch in de rustmodus wordt gezet of wordt uitgeschakeld door icon_settings.png (Instellingen) > [Instellingen voor energiebesparing] > [Tijd instellen waarna de PS4 wordt uitgeschakeld] te selecteren.

• 4 years later...
Posted
Op 20-12-2017 om 13:05, SennaScheer zei:

Dit krijg ik ervoor als ik gta 5 op start op de PS4. Ik kan niet verder klikken of terug klikken.

is er een oplossing voor?

1A8462D8-05CC-4BE5-BA97-B1496DD98E31.thumb.jpeg.c1af605710263a01535dedf055f22c8a.jpeg

hoi, dit gebeurd ook bij mij als het bij jouw gelukt is kan je dan alsjeblieft vertellen wat ik moet doen.

Posted

@yigit10heb je al de oplossing van Tommie59 geprobeerd?

Hij gaf aan dat dit uit de PS4 handleiding het mogelijk oplost:

Op 21-12-2017 om 11:10, Tommie59 zei:

Je kunt instellen na welke periode van inactiviteit het PS4™-systeem automatisch in de rustmodus wordt gezet of wordt uitgeschakeld door http://manuals.playstation.net/document/imgps4/icon_settings.png (Instellingen) > [Instellingen voor energiebesparing] > [Tijd instellen waarna de PS4 wordt uitgeschakeld] te selecteren.