Jump to content

Sportkenners 2018 - Reactiectopic

Recommended Posts

Posted

Uitslag Roland Garros staat online. Vergeet niet in te zenden voor het WK!

Dan nog even een kleine dienstmededeling: in overleg met mijzelf heb ik de op het programma staande prono van de Grand Prix de Cyclistè van Montreal & Québec (7 & 9 september) geschrapt en vervangen door de GP van San Marino (Moto GP, 9 september). Hiernaast heb ik ook de TT van Assen (begin juli, ook MotoGP) uit het programme geschrapt. Mijns inziens is het beter om de ruimtes tussen inzendingen zo ruim mogelijk te houden, ook met het oog op de inzendingstermijn. In het huidige schema is er ruwweg elke maand een inzending, terwijl de variëteiten aan sporten die voorspeld moeten worden in stand wordt gehouden. 

• Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Cabyon

33

• Guardian1980

20

• NandroDavids

18

• Thundercover

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Net die onderdelen geschrapt waar ik altijd de volle buit op binnenhaal. Wie heeft je bankrekening gespekt?

Posted
1 uur geleden, Guardian1980 zei:

Net die onderdelen geschrapt waar ik altijd de volle buit op binnenhaal. Wie heeft je bankrekening gespekt?

(Nog) Niemand.

Posted

Zou het niet spannender zijn als onze WK-voorspellingen publiekelijk worden gemaakt? :puh:

Posted
Op 23-6-2018 om 20:51, SpacyColours zei:

Zou het niet spannender zijn als onze WK-voorspellingen publiekelijk worden gemaakt? :puh:

Kan nog maximaal 13 punten halen. :blauw: 

Posted
Op 29-6-2018 om 14:56, aron24 zei:

Kan nog maximaal 13 punten halen. :blauw: 

Ik kan nog steeds alle punten halen, ik had als halve finale-landen: Frankrijk, Brazilië, Spanje en Engeland.

Helaas denk ik niet dat de combinatie Brazilië + Björn Kuipers in de finale er nog inzit, na die opgeblazen vete tussen Kuipers en Neymar.

• 2 weeks later...
Posted

Voetbal is een prachtige sport en tevens onvoorspelbaar. Dat blijkt wel uit jullie prono's. Er is echter nog wel een enkeling die wat punten binnen gaat halen... na zondag meer. ;)

• 2 weeks later...
Posted

@Cabyon houdt het inderdaad wel erg spannend. Ik ben wel benieuwd wie er überhaupt meerdere voorspellingen goed heeft. Ik niet in ieder geval :erm: