Jump to content

miquel en maria


Capten Barbossa

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
Catalina en Miguel zijn allebij Cartels, dan zou Catalina Miguel eerder redden dan vermoorden.

Of Miguel heeft belangrijke informatie verteld aan Asuka en is daarom misschien toch vermoord door Catalina. We zullen het nooit weten... :puh:

heb een vraagje kun je op het doosje van gta3 een afbeelding van d-ice zien ik denk dat het de man in groene overall is die met die 2 uzi´s en zorromasker :puh: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet je dat eigenlijk? Ik weet best veel van GTA 3 maar dit heb ik nog nooit gehoord.

Dat wordt gewoon duidelijk in de verhaallijn. :? Miguel is die Cartel die Asuka en Maria martelen. In de cutscene dat je Asuka dood vindt, hangt Miguel ook dood aan een paal.

Ik qoute ff een oud bericht maar ik lees het nu pas..

Ik denk eerder dat Miguel door Asuka is dood gemarteld. En dat daarna Catalina langs kwam om Asuka te vermoorden.

Catalina en Miguel zijn allebij Cartels, dan zou Catalina Miguel eerder redden dan vermoorden.

Nee, want ze vond Miguel een zwakeling. Dat zei ze toen Clauede Catalina en Miguel zag op dat gebouw in het bouwterrein. Toen gaf hij zich over, en toen zei Catalina: "Zwakeling!"

En toen schoot ze hem neer.

Hij overleeft dat wel, maar wordt uiteindelijk toch nog door Catalina vermoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Miquel is de rechterhand van Catalina. Hij wordt vermoord, vermoedelijk door Catalina zelf, omdat hij in de handen van de vijand gevallen was.

Maria is de dochter van Salvatore, en voelt wel iets voor het hoofdpersonage. Ze redt je daarom van de valstrik van Salvatore. Later staat ze op één lijn met Asuka, en martelen gezamelijk de bovengenoemde Miquel. Het hoofdpersonage schiet haar neer op het allerlaatste moment van het eindfilmpje, aangezien ze een ongelofelijke zeur is.

Maria is niet de dochter van Salvatore, maar de vrouw van Salvatore. Dit werd duidelijk in GTA Liberty City Stories. Inderdaad is het heel erg vervelend dat ze een zeur is.

Link to comment
Delen op andere websites

dat personage zie je op het doosje van gta3

Hoe weet je dat eigenlijk? Ik weet best veel van GTA 3 maar dit heb ik nog nooit gehoord.

Dat wordt gewoon duidelijk in de verhaallijn. :? Miguel is die Cartel die Asuka en Maria martelen. In de cutscene dat je Asuka dood vindt, hangt Miguel ook dood aan een paal.

Ik qoute ff een oud bericht maar ik lees het nu pas..

Ik denk eerder dat Miguel door Asuka is dood gemarteld. En dat daarna Catalina langs kwam om Asuka te vermoorden.

Catalina en Miguel zijn allebij Cartels, dan zou Catalina Miguel eerder redden dan vermoorden.

Nee, want ze vond Miguel een zwakeling. Dat zei ze toen Clauede Catalina en Miguel zag op dat gebouw in het bouwterrein. Toen gaf hij zich over, en toen zei Catalina: "Zwakeling!"

En toen schoot ze hem neer.

Hij overleeft dat wel, maar wordt uiteindelijk toch nog door Catalina vermoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo moeilijk is het toch niet? :t

>>> Door GTA-Sheep: Da's jouw mening, maar blijkbaar niet van de topicstarter. Bovendien voegt een dergelijke post werkelijk helemaal niets toe, dus laat dat alsjeblieft voortaan.....<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...