Jump to content

GTA VI


Scarface92

Recommended Posts

Ik hoop vooral op een wereld/locatie waar ik niet op uitgekeken raak. Interessante inwoners, mooie en gevarieerde locaties, veel random events, etc. De wereld van Red Dead Redemption 2 was een grote stap in de juiste richting. Hopelijk kunnen ze dat weer overtreffen met de volgende GTA. 

Link to comment
Delen op andere websites

24 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

@PrioX jij vond dus de GTA V wereld niet interessant genoeg?

Nee, eerlijk gezegd vond ik deze een beetje tegenvallen, zeker na de wereld van Red Dead Redemption (1) en zelfs GTA IV. De wereld voelde voor mij leeg aan, er zat minder karakter en sfeer in. Voor mij dragen NPC's een hoop bij, als zij geloofwaardige handelingen uitvoeren komt zo'n wereld zoveel beter over. Voor mij ontbrak dat in GTA V met saaie en karakterloze inwoners, oninteressante locaties en een map die voornamelijk bestond uit grote lege vlaktes zonder inhoud (lees: weinig activiteit of wilde dieren), en een dichtbebouwde stad waarin je weinig tot geen gebouwen had die te betreden waren (karakterloos dus) en waar je dus alleen rondjes kon rijden. Alleen het zuid-oosten van LS was wel goed gedaan, het gebied met alle straat bendes. 

 

GTA IV had natuurlijk tientallen gebouwen die je kon betreden en NPC's die een grote bijdrage leverde aan de sfeer. Red Dead Redemption 1 had NPC's met ''een echt leven''. In de ochtend opstaan en aan de slag gaan met bijvoorbeeld het opruimen van de stallen of het doen van de was, en later op de dag weer naar bed toe gaan. Het leefde en de sfeer maakte de wereld af. GTA V heeft bijna alle punten die de voorgangers zo goed deden genegeerd.  

 

Ik kan me een interview herinneren dat vóór de release van GTA V gepubliceerd is. Daarin werd verteld dat de inwoners van Los Santos in de ochtend bij bushaltes stonden te wachten, ze naar de haven werden gebracht om te werken, en in de avonduren dezelfde route met de bus terug aflegde om naar huis te gaan. Dit heb ik nog nooit gezien en zit er naar mijn weten ook niet in. Zonde, wat zoals ik al zei maken dit soort handelingen de wereld voor mij compleet. 

 

De wereld was natuurlijk wel mooi. Maar de inhoud viel voor mij gewoon tegen. :P 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Op 28-9-2019 om 10:31, PrioX zei:

Nee, eerlijk gezegd vond ik deze een beetje tegenvallen, zeker na de wereld van Red Dead Redemption (1) en zelfs GTA IV. De wereld voelde voor mij leeg aan, er zat minder karakter en sfeer in. Voor mij dragen NPC's een hoop bij, als zij geloofwaardige handelingen uitvoeren komt zo'n wereld zoveel beter over. Voor mij ontbrak dat in GTA V met saaie en karakterloze inwoners, oninteressante locaties en een map die voornamelijk bestond uit grote lege vlaktes zonder inhoud (lees: weinig activiteit of wilde dieren), en een dichtbebouwde stad waarin je weinig tot geen gebouwen had die te betreden waren (karakterloos dus) en waar je dus alleen rondjes kon rijden. Alleen het zuid-oosten van LS was wel goed gedaan, het gebied met alle straat bendes. 

Ik moet toch zeggen dat dit beeld wat jij schetst vrij overeenkomt (naar mijn mening) met Los Angeles in het echt :7 Sterker nog, ik had in LA exact hetzelfde gevoel qua sfeer dan in GTA 5. Volgens mij doe je dan toch iets goed 😛 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...