Jump to content
PrioX

De ''complete'' editie van GTA IV is terug op Steam


gallery_1_101_231691.jpg

 

Steam heeft vandaag bevestigd dat GTA IV terug te koop is via het platform. Vorige maand werd duidelijk dat GTA IV tijdelijk niet verkrijgbaar was doordat de ondersteuning voor Games For Windows Live gestopt was. Hierdoor konden er geen nieuwe activatiecodes meer aangemaakt worden.

 

De originele versie van GTA IV is nu vervangen voor GTA IV: The Complete Edition. Echter is deze editie niet zo compleet als de naam doet vermoeden. Door deze verandering is alle ondersteuning voor Games For Windows Live verwijderd, is de multiplayer niet meer toegankelijk en zijn leaderboards niet meer in te zien. Ook zijn de volgende radiozenders tijdelijk niet beschikbaar: RamJam FM, Self-Actualization FM, en Vice City FM.  

 

Spelers die de originele GTA IV of Episodes From Liberty City in het bezit hebben, moeten het spel updaten naar The Complete Edition. De opgeslagen gegevens (zoals save games) zullen gewoon toegankelijk blijven. Binnenkort komt het spel ook naar de Rockstar Games Launcher. Of er dan ook bepaalde elementen niet meer beschikbaar zijn is nog onduidelijk. 

 

Bron: Steam

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb GTA IV ooit eens gekocht in 2009 op een schijfje.. Deze versie bevat weliswaar het Games for windows live zooitje.. is hier ook een update voor beschikbaar?

 

Of nog beter, kan ik de activatiecode bij rockstargames inlossen zodat ik hem gewoon weer kan downloaden (ala gta v)? Want wie heeft er tegenwoordig nog een diskdrive..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 uur geleden, Lars zei:

Ik heb GTA IV ooit eens gekocht in 2009 op een schijfje.. Deze versie bevat weliswaar het Games for windows live zooitje.. is hier ook een update voor beschikbaar?

 

Of nog beter, kan ik de activatiecode bij rockstargames inlossen zodat ik hem gewoon weer kan downloaden (ala gta v)? Want wie heeft er tegenwoordig nog een diskdrive..

het heeft precies 1 dag gewerkt nu start die schijtgame niet meer op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Citaat

Door deze verandering is alle ondersteuning voor Games For Windows Live verwijderd, is de multiplayer niet meer toegankelijk en zijn leaderboards niet meer in te zien.

Het einde van een tijdperk dus, jammer maar het is niet anders!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...