Jump to content

TFT of gewone beeldschermen???


Robin2130

Recommended Posts

ja maar als je bij een tft scherm een beetje onderuit zit word het beeld donkerder.. erg jammer aleen het neemt wel weer minder ruimte in beslag das ook weer.. maar ik heb toch lieverd een gewoon groot beeld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar als je bij een tft scherm een beetje onderuit zit word het beeld donkerder.. erg jammer aleen het neemt wel weer minder ruimte in beslag das ook weer.. maar ik heb toch lieverd een gewoon groot beeld ;)

Dan heb je een slecht TFT scherm. Wij hebben 1 die kan tot 160* en dan kan je het nog goed zien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja toen we deze computer kochten kregen we er 1 gratis dus dat hebben we toen maar gewoon gedaan.. kan het trouwes ook met de inch te maken hebben? mijn tante heeft een 15 inch en daar is alles haarscherp wij hebben een 17 inch en die is heel donker kwa beeld

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een tft scherm neemt, neem er dan een waar pixelgarantie op zit, en dan heb je verder alleen maar voordelen omdat een tft bijna geen straling afgeeft, geen hitte uitstraald en weinig ruimte in beslag neemt, oh nee er is nog een nadeel bij tft schermen kan je maar tott een bepaalde schermresolutie, 15' = 1024 keer 768, 17' = 1600 keer 1024 en bij een grote crt scherm heb je daar geen last van, maar als je beter uit wil zijn neem een tft scherm met pixelgarantie want als er een pixel kapot is bij aaanlevering dan heeft jouw tft scherm je veel gekocht en dan zitten er witte plekken in het scherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik kon kiezen tussen flat panel en normale monitor.

Weet je hoe fucking duur die flat panels kosten.

En BTW de meeste gamers gebruiken ook normale monitors.

Heb ik dus ook gedaan :rolleyes:

Postal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...