Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Natuurlijk is de rap Historie, between de eastside en de westside, hierdoor zijn er veel rappers gestorven, waar dus ook de beste onder zitten, zoals 2pac, Notorius B.I.G, Eazy E, en nog meer Wie vind jij nu de beste overleden rapper, ik zelf 2pac En van wie denk jij dat hij binnekort zal worden dood geschoten, ik zelf 50 cent, want hij gaat te veel dissen Reageren
Makaveli!! Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ja ik ben Bang dat er een Oorlog komt Tussen 50 en The Game Net als Tupac En Biggie Reageren
Dutsj Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 50 gaat eraan.. Beef met The Game, en hij zocht ruzie met een DJ van de Terror Squad dus daar heeftie nu ook beef mee.. "Fitty Sjent Is mijn hommiej!" Reageren
Gino Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 50 Cent Of the game Of (helaas) snoop dogg Reageren
Freestyle Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 50 Cent Of the game Of (helaas) snoop dogg Geen Snoop, die heeft alleen maar vrienden volgens mij hoor :'D Ik denk zo'n beetje van 50 Cent enzo, die shit, maar lijkt me sterk dat er weer iemand zal overlijden.. Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik denk zelf ook 50 cent, ik vond trouwens eazy-E het beste van die er al dood zijn (werd ook gevraagt). Reageren
andyman Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ach, 50 cent is al een paar keer neergeschoten, hij heeft het alleen overleeft, Maar ik denk dat op dit moment niemand zal worden doodgeschoten. Reageren
Freestyle Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ach, 50 cent is al een paar keer neergeschoten, hij heeft het alleen overleeft, Maar ik denk dat op dit moment niemand zal worden doodgeschoten. Ja, denk ik ook Reageren
Makaveli!! Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ach, 50 cent is al een paar keer neergeschoten, hij heeft het alleen overleeft, Maar ik denk dat op dit moment niemand zal worden doodgeschoten. Ja dat was ook zo met Tupac.... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Ja ik ben Bang dat er een Oorlog komt Tussen 50 en The Game Net als Tupac En Biggie Srry hoor, dat zegt de media basb, maar Biggie en 2pac waren goede maatjes, alleen de fans van de 2 artiesten niet Tja Ryu, helaas had 2pac de 2e keer niet overleefd, ik denk ook dat m&m gevaar loopt, maar ik denk soms ook wel eens dat Dr. Dre opeens over hoop geknald wordt, kweenie hoeso, maar heb dat gevoel gewoon Reageren
Makaveli!! Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Tja RIP En the game zit 50 ook steeds te dissen ik weet het niet Het word vast een Rap War!! :'D Reageren
Slimm Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Tussen de Game en 50 Cent is het al een beetje war, jammer dat 50 op een clip na nog niks heeft teruggeschreven, en jammer dat Game ook zich heeft verontschuldigd... maar Biggie en 2pac waren goede maatjes Vroeger ja, maar nadat mensen in de gevangenis Pac hadden verteld dat Biggie achter de eerste schietpartij zat werd dat wel anders Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik denk dat 50 Cent niet wort dood geschotten... hij veel (machtige) vrienden zoals Eminem en Dr.Dre .Aleen jammer dat Eminem is gestopt Reageren
Slimm Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Eminem Stopt Niet Het is nu al zo lang bekend dat eminem niet stopt Maarja, 50 is veels te goed beveiligd om neergeschoten te worden, die gozer komt zijn huis haast niet uit, heeft rond de 30 bodyguards en slaapt met een kogelvrij vest. Reageren
Daan007 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Eminem Stopt NietHet is nu al zo lang bekend dat eminem niet stopt Maarja, 50 is veels te goed beveiligd om neergeschoten te worden, die gozer komt zijn huis haast niet uit, heeft rond de 30 bodyguards en slaapt met een kogelvrij vest. OOW beterz.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.