Jump to content

GTA, Nieuwe Engine nodig?


Blalien

Recommended Posts

Hey mensen

GTA is mijn favorite game :Y:Y , maar ik vind dat er toch wel een groot nadeel is tegenover de andere games op de markt....

de Graphics vallen me best wel tegen... en ze zouden het beste een nieuwe engine kunnen bouwen om dit te verbeteren met Instagibs en alles...

Het beste wat ze kunnen doen is de Unreal Engine 3 :Y kopen maar dat doen ze natuurlijk niet :N

Ik hoop dat ze er iets op verzinnen als het spel maar blijft bestaan!!!

p.s. heeft iemand misschien GTA poster die hij of zij niet hoeft :'D

i collect GTA stuff :Y

GTA is heilig _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben juist over de Graphics van SA heel tevreden, behalve de handen, maar ze moeten ook heel veel doen. Kiezen: Spel over een maand uitbrengen en kleine details verbeteren, of nog 3/4 e jaar wachten en uitbregen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De handen zijn het ergste....

Dat is bij alle bedrijven dat ze moeten kiezen vooral bij EA die brengen hun games ook te vroeg uit en daarom vind ik het bedrijf ook maar niks....

ik zou in ieder geval wachtten tot de fouten die je kunt zien eruit zijn en ook nog details aanpassen.... of ze zouden voor de verandering update kunnen gaan maken....

maar bij Rockstar is zoizo de boel goed afgewerkt en kwa bugs... ze zijn er wel maarjah...

t spel is ook zeer groot.... dus dat kost ook wel wat tijd....

maar toch de engine van GTA atm is momenteel nog wel beetje concurerend maar het zal toch wel achterlopen volgend jaar....

Link to comment
Delen op andere websites

maar de grafiek is verbeterd van vice city hoor, als daar de moterkap eraf vliegt

zie je alleen een beetje zwart eronder, wat dan de motor moet voorstellen,

en bij san andreas zie je echt een motor met diepte en alles :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen

GTA is mijn favorite game :Y:Y , maar ik vind dat er toch wel een groot nadeel is tegenover de andere games op de markt....

de Graphics vallen me best wel tegen... en ze zouden het beste een nieuwe engine kunnen bouwen om dit te verbeteren met Instagibs en alles...

Het beste wat ze kunnen doen is de Unreal Engine 3 :Y kopen maar dat doen ze natuurlijk niet :N

Ik hoop dat ze er iets op verzinnen als het spel maar blijft bestaan!!!

p.s. heeft iemand misschien GTA poster die hij of zij niet hoeft :'D

i collect GTA stuff :Y

GTA is heilig _O_

Gta met een Unruel angine zou niet mooi zijn denk ik...

ik vind juist dat Gta een klein beetje cartoony moetr zijn (mijn Mening ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

IK hou juist van het realistische en wat op de unreal engine 3 allemaal kan :O is neit normal en dan lekker met de ppu erbij dan kan het niet misgaan dan krijg je de mooiste effecten ooit mooiste ongelukken enzovoort met dikke explosies en scherven die overal heen vliegen zodat mensen in de omgeving ook geraakt worden :puh::Y

ik speel niet op de console's dusjah ;)

maar ik ben al wel met mijn nieuwe pc bezig en een XFX Geforce 7800GTX Extreme is al onderweg en dan nog lekker flink overclocken dusjah dan kan ie voorlopig alles wel aan hehe :puh:

Bewerkt: door Blalien
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...