Jump to content

[PS] Matrix Effect


Jorge_F

Recommended Posts

  • 7 maanden later...
Ik kan die font niet installeren. als ik 'm in C:\WINDOWS\Fonts wil plakken zegt hij:

Kan het lettertype niet installeren.

Bestand .../miltown.zip is ongeldig of beschadigd.

Wat moet ik nu doen?

Het is miltown.zip. Een .zip bestand dient eerst uitgepakt te worden, dus pak hem eerst uit. Als het goed is komt er dan een TrueTyupe bestand uit en die zet je in de map Fonts. C:\WINDOWS\Fonts. Nu kan je hem gebruiken, je kan hem ook naast PS voor MSN of Word gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Joo ey ik heb 1 vraag :O ik ben dus dat ik me naam moet ik heb dat matrix die werkt enzo maar hij word niet helemaal wit die tekst hij word grijs;o hoe kan ik hem nou wit krijge of moet ik dan verderin de post want hij moet echt wit zijn staat er;o en dat wil ik ookwel graag alvast bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Joo ey ik heb 1 vraag :O ik ben dus dat ik me naam moet ik heb dat matrix die werkt enzo maar hij word niet helemaal wit die tekst hij word grijs;o hoe kan ik hem nou wit krijge of moet ik dan verderin de post want hij moet echt wit zijn staat er;o en dat wil ik ookwel graag alvast bedankt _O_

als je de tekst tool (T) selecteerd, krijg je bovenin onder de menubalk een balk, waar je het lettertype kan verandere, de groote en sharp ens, als je naar rechtst gaat (nogsteeds op dezelfde balk) zie je een vierkantje, met een kleur erin, als je op die kleur klikt kan je een kleur selecteren ;)

mooie tut btw ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Joo ey ik heb 1 vraag :O ik ben dus dat ik me naam moet ik heb dat matrix die werkt enzo maar hij word niet helemaal wit die tekst hij word grijs;o hoe kan ik hem nou wit krijge of moet ik dan verderin de post want hij moet echt wit zijn staat er;o en dat wil ik ookwel graag alvast bedankt _O_

als je de tekst tool (T) selecteerd, krijg je bovenin onder de menubalk een balk, waar je het lettertype kan verandere, de groote en sharp ens, als je naar rechtst gaat (nogsteeds op dezelfde balk) zie je een vierkantje, met een kleur erin, als je op die kleur klikt kan je een kleur selecteren ;)

mooie tut btw ! :D

Heej, jha bedankt voor de info maar dat heb ik dus en als ik een nieuw project maak en dan bijv. snel even zwart achtergrond maak en dan witte lettertyp met die miltown II dus dan werkt hij wel maar ik heb dus ook al geprobeert die te plakken naar mijn matrix achtergrond maar dan word hij weer grijs.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...