DannyAND1 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 he ik heb hulp nodig bij de "R" moest je een missie doen, je moest iemad beroven en ik wil het nog een keer doen maar ik kan die vrachwagen niet vinden ... waar zit ie? of hoe heet die vrachtwagen dan kan ik hem spawnen.. alvast bedankt Danny. ______________ AND1 n0 p@iN n0 g@m3!!! Reageren
rick15465 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) die wagen heet : black boxville en waar hij staat moet je even in de walktrough kijken bij vehicles edit : en als je er in zit dan moet je op 2 drukken om ze te starten de burglar missie stelen dus en dan naar huizen gaan en kijken als er een geel pijltje bij staat maar als je teveel lawaai makkt dan komt de politie sluipen is met alt op de pc standaard en 2 ook Bewerkt: 8 augustus 2005 door rick15465 Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Je kan hem vinden links van de LS gym bij die huizen staat hij ergens tussen, maar hij de auto zelf nou heet weet ik even niet meer. rick15465 was voor. Bewerkt: 8 augustus 2005 door Little Mister Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 he ik heb hulp nodig bij de "R" moest je een missie doen, je moest iemad berovenen ik wil het nog een keer doen maar ik kan die vrachwagen niet vinden ... waar zit ie? of hoe heet die vrachtwagen dan kan ik hem spawnen.. alvast bedankt Danny. ______________ AND1 n0 p@iN n0 g@m3!!! Die R is van Ryder. klik Reageren
DannyAND1 Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 dank julie wel:{ trouwesn ik weet dat R van Ryders is Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 dank julie wel:{ trouwesn ik weet dat R van Ryders is Ik dacht R ob Maar het betekent natuurlijk diefstal. Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 hier Kan je meer vinden over die auto Reageren
Silverblood Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) als je hem wilt spawnen dan staat hij meestal onder de naam BOXBURG Bewerkt: 18 augustus 2005 door Silverblood Reageren
grove member Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 maar als je die missie start krijg je hem toch automatisch tenminste bij mij wel en zit ryder naast je en je moet voor dat die man wakker wordt al klaar zijn Reageren
Caltson Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 maar als je die missie start krijg je hem toch automatisch tenminste bij mij wel en zit ryder naast je en je moet voor dat die man wakker wordt al klaar zijn enkel tijdens die missie spawnt hij voor je... anders staat hij aan de overkant van de gym in LS Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Kill ryder dan en parkeer hem in je garage maar hij staat HIER Bewerkt: 19 augustus 2005 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.