bigG Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 volges mij praatie niet omdat rockstar nie wist hoe ze dat moesten maken toen denk ik Dat klopt half: Ze hebben hem inderdaad niet ingesteld omdat ze waarschijnlijk niet teveel geld wouden uitgeven, dat ze het niet konden klopt niet want andere personages kunnen het wel. Maar het gaat er hier om welke smoes R* in de verhaallijn heeft gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2005 Waarom geven ze dan wel zoveel geld uit voor andere spelletjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) Zijn naam is Claude Speed!!!!! Dus daarover geen discussie meer!Kan iemand mischien een screen geven waarneer hij zijn handen op zijn buik houdt? Als dit zo is moet het wel van dat schot zijn en er is ook geen 2 keer geschoten of hij had toevalig net buikpijn Hier zijn de screens: Handen op de buik (ik vind dat er niet op lijkt, zijn handen op zijn buik houden): Maar kijk eens, marty, Caltalina schoot met twee pistolen, dus er zijn wel twee schoten afgevuurd: Bewerkt: 7 september 2005 door flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Oke, dus ze schoot met 2 pistolen, maar: A: ze richt niet met 1 pistool op zijn buik maar met alle 2 op zijn hoofd gebied. B: hij heeft zijn handen niet op zijn buik maar hij houdt gewoon zijn eigen pistool vast. Edit: ik vroeg me af, HOOR je ook 2 schoten? Bewerkt: 7 september 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Ik heb net even het filmpje bekeken en je hoort maar 1 schot. 1 pistool gebruit ze gewoon niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Nee, je hoort maar 1 grote knal! Sorry voor dubbelpost..:S Bewerkt: 7 september 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Oke, dus ze gebruikt 1 schot. Dan moet ze wel in zijn hals geschoten hebben want daar richt ze op en anders zou hij wel kunnen praten. Dan is er nog steeds het feit dat hij in GTA SA al niet kan praten, hij wordt in GTAIII neergeschoten wat zich 8 jaar later afspeeld Dus nu nog uitzoeken hoe dat komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 ik denk niet dat we daar achter kunnen komen. maar dit is echt een gta-raadsel. weet iemand de mail van R*, dan vraag ik het ff, of weten zij dat ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 maar als je in de hals hebt geschoten haal j egeen adem meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 maar als je in de hals hebt geschoten haal j egeen adem meer. Als je goed leest (niet een belediging) dan zie je dat ik typte: Ze richte op zijn hals. Maar ze schoot in zijn mond/ of waar de tong volgens jullie dan ook zit. all-games-subscribe-request@listserv.rockstargames.com <all-games-subscribe-request@listserv.rockstargames.com> is de enige email die ik op hun site heb gevonden. En in de handleiding heb ik ook niet echt veel gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 wie is de man in de auto eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Dat is Miguel, die is meestal bij Catalina.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 In Grand Theft Auto: Liberty Stories zullen we weer veel meer te weten komen over Claude omdat hij daar al 6 jaar samen met Catalina woont. Dus Liberty stories speelt zich af in 1998 en SA in 1992 en III in 2000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Waar wonen ze dan precies en heeft catalina claude voor miquel aan de kant gezet? Bewerkt: 13 september 2005 door Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) in een missie in staunton island, schiet catalina miguel ook neer omdat ie niet wil schieten ofzo :S EDIT: op chatterbox, zegt Fernando tegen Laslow: then you are mister Wo-cut-out-my-tounghe misschien een verwijzing naar Claude? Bewerkt: 18 september 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.