Jump to content

Stomme Claude?


jesse_gtalover

Recommended Posts

  • 4 maanden later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    10

  • Damos

    5

  • Mark B.

    4

  • NandroDavids

    3

Ik weet het, het is een oude topic maar ik heb misschien wel een ideetje waarom Claude niet praat.

Kan het zijn dat Catalina Claude in zijn mond schoot in die intro van GTA III?

We komen Claude ook tegen in GTASA en GTASA speelt zich VOOR GTA III af dus dan zou je denken dat mijn theorie de grond in is geboord, maar het kan ook toeval zijn geweest dat Claude niet sprak in GTASA.

Maar dan nog zou je denken dat mijn theorie de grond in geboord kan worden omdat CJ dus iets in de zin zei van "That snake without a tongue!" Maar dat zei hij dan waarschijnlijk omdat Claude simpelweg zijn muil hield.

Dus. Denken meer mensen hetzelfde of ben ik de enige?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, het is een oude topic maar ik heb misschien wel een ideetje waarom Claude niet praat.

Kan het zijn dat Catalina Claude in zijn mond schoot in die intro van GTA III?

We komen Claude ook tegen in GTASA en GTASA speelt zich VOOR GTA III af dus dan zou je denken dat mijn theorie de grond in is geboord, maar het kan ook toeval zijn geweest dat Claude niet sprak in GTASA.

Maar dan nog zou je denken dat mijn theorie de grond in geboord kan worden omdat CJ dus iets in de zin zei van "That snake without a tongue!" Maar dat zei hij dan waarschijnlijk omdat Claude simpelweg zijn muil hield.

Dus. Denken meer mensen hetzelfde of ben ik de enige?

Goede theorie, maar volgens mij hadden mensen hier al over gediscusseerd.

De verklaring van R* was dat ze wilden dat jij Claude was en dat je zelf zijn woorden zou zeggen. Ik geloof dat dat op WikiGTA stond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, het is een oude topic maar ik heb misschien wel een ideetje waarom Claude niet praat.

Kan het zijn dat Catalina Claude in zijn mond schoot in die intro van GTA III?

We komen Claude ook tegen in GTASA en GTASA speelt zich VOOR GTA III af dus dan zou je denken dat mijn theorie de grond in is geboord, maar het kan ook toeval zijn geweest dat Claude niet sprak in GTASA.

Maar dan nog zou je denken dat mijn theorie de grond in geboord kan worden omdat CJ dus iets in de zin zei van "That snake without a tongue!" Maar dat zei hij dan waarschijnlijk omdat Claude simpelweg zijn muil hield.

Dus. Denken meer mensen hetzelfde of ben ik de enige?

Goede theorie, maar volgens mij hadden mensen hier al over gediscusseerd.

De verklaring van R* was dat ze wilden dat jij Claude was en dat je zelf zijn woorden zou zeggen. Ik geloof dat dat op WikiGTA stond.

Klopt, ze wilden eerst dat je zelf de speler naam kon instellen, om het meer realistisch te laten worden. Als je een van de .gxt bestanden opent zul je ook zoiets tegenkomen:

[Default Player name] Claude

Overigens vindt ik het wel stom dat hij niet praat. Het is een coole gast, maar met een stem erbij was hij cooler. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Claude praat inderdaad niet. Maar hij zegt wel kleine geluiden! Als je ergens tegenaan loop, hoor je hem zeggen Ahh! Dus dat hij geen tong heeft klopt niet, want anders kan hij ook niet die geluiden maken.

Rockstar had met de release van Gta 3 misschien niet gedacht aan dat de hoofdpersoon praat. In Vice city praat Tommy wel, maar in SA praat CJ veel meer dan Tommy. Maarja het zal natuurlijk ook kunnen dat Rockstar wou dat jij Claud was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...