Gtaboy107 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Hier kan je je eigen gta strips maken ik heb er zelf ook een maar die is veel te dom post ze dus hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 hoezo te dom we zullen je heus niet uitlachen hoor post hem gewoon. das leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Is hier niet al een topic over waar er al een paar staan.? Voortaan de zoekfunctie gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ik zocht en vond nix dus... Beter zoeken *klik* jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ja maar dit is voor VC STRIPS! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ja maar dit is voor VC STRIPS! er staan daar ook ''VC STRIPS'' tussen. *klik alweer* jowx Maar je moet die ZELFGEMAAKT hebben en hij heeft die van kaboem gejat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Maar je moet die ZELFGEMAAKT hebben en hij heeft die van kaboem gejat Als je leest zie je dat hij hem samen met een vriend heeft gemaakt en die vriend is de admin van kaboem.nl en heeft ze erop gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ja maar dit is voor VC STRIPS! er staan daar ook ''VC STRIPS'' tussen. *klik alweer* jowx Maar je moet die ZELFGEMAAKT hebben en hij heeft die van kaboem gejat erhm ze zijn ook te zien op www.kaboem.nl maar die staan er al lang op maar ik owu ze posten dusen eigens snap ik er helemlaa niks van heb beetje mee geholpen maar hij heeft het onder zijnnaam uitgebracht ik zei ook niet dat ik ze gemaakt heb als je het goed gelezen had ik zei ik heb geholpen maar op kaboem ken ik die gene die dit gemaakt heeft dus hij heeft eraan geholpen. jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ja ok maar post hier je eigen gemaakte gta vc strips of sa maar meer vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.