Kema99 Posted May 18, 2022 Report Posted May 18, 2022 Hallo, ik speel momenteel GTA V. Enkel heb ik geen geluid bij de telefoongesprekken. Een bug in het spel, heeft nog iemand dat? Of moet ik iets anders instellen? Quote
PrioX Posted May 18, 2022 Report Posted May 18, 2022 Speel je GTA V toevallig op de PlayStation? Er is namelijk een optie om het geluid van telefoongesprekken via de speakers in de controller te laten spelen. Deze optie kun je uitzetten. Quote
Kema99 Posted May 18, 2022 Author Report Posted May 18, 2022 2 uur geleden, PrioX zei: Speel je GTA V toevallig op de PlayStation? Er is namelijk een optie om het geluid van telefoongesprekken via de speakers in de controller te laten spelen. Deze optie kun je uitzetten. Nee via Xbox series x Quote
Kema99 Posted May 18, 2022 Author Report Posted May 18, 2022 Zojuist, Kema99 zei: Nee via Xbox series x Hebben optie menu al volledig bekeken maar vinden het niet Quote
Recommended Posts