Jump to content

VIRUS


Robienske

Recommended Posts

Help ! Mijn norton antivirus heeft een virus gevonden die hij niet kan herstellen. Ik heb het geïfecteerde bestand verwijderd. Maar nu heb ik een groot probleem: Ik zie dat mijn auto protect uitgeschakeld is (zie screen) En bij E-mail scannen staat fout. Nu ligt mijn autoprotect niet aan. Als ik klik op inschakelen, dan gebeurt er niets. Help me ! Het is dringend ! :(

post-28-1089734446.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Help ! Mijn norton antivirus heeft een virus gevonden die hij niet kan herstellen. Ik heb het geïfecteerde bestand verwijderd. Maar nu heb ik een groot probleem: Ik zie dat mijn auto protect uitgeschakeld is (zie screen) En bij E-mail scannen staat fout. Nu ligt mijn autoprotect niet aan. Als ik klik op inschakelen, dan gebeurt er niets. Help me ! Het is dringend ! :(

oei.... das kut........ nu ben je helaas te laat om het virus te bestrijden en heeft het controle over je virusscanner genomen...... als het goed is heb je een opstartdisk bij je norton antivirus gekregen??? doe je pc uit, die disk erin en opstarten. als dat niet werkt moet je contact opnemen met microsoft die hiervoor verantwoordelijk (als je teminste de laatste updates van je windows heb <_< )

En mijn advies: neem een andere virusscanner. Ik heb "avast! antivirus home edition" en die smeet die vieze vuile trojan zó me pc af!!! Das pas een virusscanner! Hij is gratis dus proberen kan geen kwaad, je kan hem 60 dagen proberen maar als je registreerd hoef je niet te betalen. Download hem hier. En speciaal voor die virussen van de laatste tijd hebben ze een zéér krachtig proggie gemaakt die speciaal daarop scant. Download hem hiero. verder kan ik je niet helpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het virus is verwijderd, maar ik kan mijn autoprotect niet meer aanleggen. :(

Ik weet niet wat er aan de hand is. Dan zitten er tog nog virussen op je pc hoor! Maar download de virus cleaner van avast gewoon ff dan weet je het ckr. ;)

Maar ik zeg weer: probeer avast is. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn ad-awere scan gedaan. Het was spyware. Ik heb het kunnen verwijderen en alles is nu weer in orde. :D  :)

Mooi. En een advies, uninstall is een paar programma's. :) Je bureaublad raakt overvol zo te zien, en als je dan is spyware hebt :angry: , dan is het moeilijk uit te vinden welke programma daar mee te maken heb.

Trouwens jij hebt ad-aware??? Waar kan je die vinden dan? En moet je ervoor betalen of niet? Ik heb namelijk nog geen anti_ spyware en adaware (of hoe het ook heet).

Bewerkt: door Mr.eminem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...