kees1991 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 ik wil een mat file opene maar als ik dat doe dan krijg ik dit http://img334.imageshack.us/my.php?image=naamloos3pg.gif http://img456.imageshack.us/my.php?image=naamloos19vo.gif hoe moet dat ?? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ze moeten in de Map "Matlibs" staan, vanaf daar zullen ze goed moeten werken Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) daar heb ik ze staan :'( het is al gefikst dankzij gizmo als ik een render maak dan staan er alemaal rode puntjes in dit is niet mooi hoe krijg ik die weg ?? http://img304.imageshack.us/my.php?image=schorefe0tt.png Bewerkt: 5 mei 2006 door kees1991 Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Hoe zorg ik ervoor dat de draaihoek die ik bij mijn model heb niet verloren gaat als ik exporteer als dff? Want ik heb in 3ds een model dat rechtop staat, maar als ik het dan exporteerd, en weer importeerd, dan ligt ie plat, hetzelfde geld voor ingame. Iemand een idee? Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Gebruik de MAP IO van cam om te makken. Dat gaat veel makkelijker + dat je meer opties hebt . Reageren
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Probleempje , ik heb nu 3dsmax 8. En dit is wat ik zie : Wat kan ik hieraan doen? -------- En dit : kan ik een ding dat ik heb gemaakt in sketchup exporteren naar 3dsmax ? Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 een model van sketchup naar 3ds max dat is niet moeilijk gaa naar: 1: file 2: export 3: 3d madel 4: export type 3ds file en dan exporteeren klaar dat andere: ik denk je je ff moet wagten als je 3d max heb opgestart en dat scherm siet gewoor een tijdje wagten ik denk dat dat helpt Reageren
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan ik vanuit 3dsmax niet exporteren naar .dff of .col ???? Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Jawel, met de scripts van Kam. Wacht even, dan zoek ik ze voor je op. Edit: Hier zijn ze, met dank aan Jorge Bewerkt: 7 mei 2006 door Wazuup Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Probleempje , ik heb nu 3dsmax 8. En dit is wat ik zie : Wat kan ik hieraan doen? -------- En dit : kan ik een ding dat ik heb gemaakt in sketchup exporteren naar 3dsmax ? Als je dat ziet is je PC traag aan het doen. Dan kan je het beste wachten. En anders 3ds max restarten. Meer kan je er niet aan doen. Reageren
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Alvast heel erg bedankt. Maaaareuhh ... Wat kan ik daaar mee doen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Met die scripts? Je moet het bestand uitpakken en dan in de scripts map van 3ds max zetten. Daarna volg je gewoon deze tutorial. Veel succes, Greetz Wazuup Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 ik snap niks van 3dmax kan iemand mij uitlegen lees ook dit Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Wat snap je niet? Hier vind je de basis kennis, in een filmtut. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Waar kan je 3ds max trial downloaden de link plz. En welke is de beste? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.