Janjo Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Tnx voor je reply. Nog ff een vraagje, als ik een texture in 3ds heb goed gezet met evw map, hoe "fixeer"ik hem dan? Hoe zet ik hem vast? En wat is de ipl? Bewerkt: 26 juni 2006 door Janjo Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Je kan je map opslaan door met je rechtermuisknop op je model te klikken en dan ''convert to: editable poly'' te klikken. Verder vind je hier een videotutorial die uitlegd hoe het 3d gedeelte van San Andreas in elkaar steekt, met ide/ipl enzovoort. Veel succes, greetz Wazuup Reageren
Janjo Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ok bedankt, je tutorial is erg duidelijk . Nog een ding, als ik aan het uvw mappen ben, dan staat hij goed. Dan convert ik hem naar edit. poly. Als ik dan een andere texture wil gaan mappen, gaat de 1ste ook weer mee bewegen. Hoe voorkom ik dit? Sorry voor de vele vrage, heb 3ds nog niet zo lang. Ik heb btw v7. Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Dat voorkom je door de poly's die je al ge-UVW't hebt te deselecteren Mvg, Wazuup Reageren
Janjo Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Dat voorkom je door de poly's die je al ge-UVW't hebt te deselecteren Mvg, Wazuup Dat dacht ik al. Ik selecteerde eerst via de edges, want als je via polys selecteert wotdt het hele hokje rood en zie ik niks meer als ik ga uvw mappen Je zal het vast wel anders in kunnen stellen maar ik zou niet weten hoe. Ik ben hier echt nOoB in , kan er niks aan doen EDIT: ik heb al een andere manier gevonden. Bewerkt: 26 juni 2006 door Janjo Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik had nog een vraag: hoe maak je een render met Gmax Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik had nog een vraag: hoe maak je een render met Gmax Dit is het enige wat niet kan in Gmax, daarom is hij ook gratis. Reageren
Puma Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 STEL: ik heb de oldgarage geïmporteerd in 3dsmax, en wat veranderd (aan het model), opnieuw getextured, geëxporteerd naar .col en .dff, de txd maken met txdworshop, dan noem ik de nieuwe dff weer "oldgarage_sfs.dff" en de nieuwe texture "oldgarage_sfse.txd", die replace ik dan in Gta3.img. ik wil dan ook dat de .Col klopt, want anders is het een beetje raar ingame. moet je dan de Col toevoegen in het Gta3.img? of een ander IMG? wat te doen??? Reageren
Blastov Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 STEL: ik heb de oldgarage geïmporteerd in 3dsmax, en wat veranderd (aan het model), opnieuw getextured, geëxporteerd naar .col en .dff, de txd maken met txdworshop, dan noem ik de nieuwe dff weer "oldgarage_sfs.dff" en de nieuwe texture "oldgarage_sfse.txd", die replace ik dan in Gta3.img. ik wil dan ook dat de .Col klopt, want anders is het een beetje raar ingame. moet je dan de Col toevoegen in het Gta3.img? of een ander IMG? wat te doen??? Ligt eraan in welke ide oldgarage_sfse.dff geladen word. De naam van de ide en de col zijn hetzelfde. Dan moet je die col gewoon exporeteren uit de gta3.img, openen, replacen, weer importeren en rebuilden Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Ik heb ook een probleempje . Normaal als je iets wil verschuiven komt er zo een dingske op met welke as je wil gebruiken. Dit heb ik niet meer , ik heb alleen dat : Wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 3 juli 2006 door Nicsan Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 boven in het venster staan een paar tooltjes gebruik die met de pijltjes Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik denk dat hij bedoeld dat hij wel weet hoe je de move tool moet selecteren maar de pijltjes zijn verdwenen. In dit geval moet je eens proberen op 'x' te drukken. Als dat niet lukt een combinatie zoals 'CTRL + X' of 'ALT + X'. Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 kijk naar z'n screen, daar staat hij in select mode Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Zoek de verschillen, links zijn screen en rechts de normale move tool: Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik had een vraag met 3D max 6 kun je daar hetzelfde mee doen als 7 of ziet het er wat minder mooi uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.