kees1991 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 ik heb een rechte plane. en die wil ik krom hebben. dit doe ik dus met de bend. maar als ik dat dan doe is het stuk dat ik gebend heb. dus om zijn eigen as gedraait. nu wil ik die weer recht tegen de rechte plane hebben. maar dan moet ik hem draaien. als ik hem draai wort die nooit presies 15,00 graden gedraait of 90,00 graden. of 45,00 enz enz... ik sketchup kun je dan gewoon intypen als je draait. dat je dus 45.00 in typt en dat draait je model 45.00 graden. nu dus. kan dit ook in 3ds ?? als dit niet kan. hoe moet ik het dan doen. ?? Reageren
DavidoS Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Hebben jullie gewoon trial versies van 3dsmax? of de volledige versie? want ik wil het graag downloaden Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 wij hebben de voledige versie. met de trail heb je hem maar voor 30 dagen je kunt wel de trail gebruiken en er dat iet mee doen waar wij je niet mee mogen helpen. maar je kunt hem ook met een progama NIET MET LIME-WARE probeeren (krijg je virusen van) voledig daunloden maar daar mogen wij je ook niet mee helpen op het forum. weet iemand nog een oplosing voor mijn vraag 2posten omhoog ?? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Daar is een handige tool voor. De zogenaamde "Angle snap toggle" Als je die gebruikt dan draait hij elke keer 5 graden. Erg handig voor 45/90/180 graden. Ik maak even een video tut. Geef me 10 minuten. [EDIT] Hier is de video uitleg (8.5 mb) Bewerkt: 10 september 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) geweldig giZmo echt bedankt. nu sal ik nooit meer scheefe models krijgen. bedankt. Bewerkt: 10 september 2006 door kees1991 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 geweldig gismo echt bedankt. nu sal ik nooit meer scheefe models krijgen. bedankt. Geen dank. Ik weet dat je dyslextie hebt maar me naam goed schrijven moet toch wel lukken. Het is nog steeds GiZmo. Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 how zorry ik verander het meteen gizmo. maar ik was zo blij en wou zo graag uwe tut zien dat ik snel het berigtje typte Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ik heb deze vraag al eens eerder gesteld hier. en ook wel andwoort gekergen. maar ik kan het niet weer vinden. en ik weet niet meer hoe het moet. al mijn texture baletjes zijn vol. hoe kan ik nu tog nog meer textures gerbuiken. zonder er een antal te verwijderen. VRAAG 2 ik mkoet mijn render in A-4 of nog liefer in A-3 maat hebben. hoe kan ik dit instelen ?? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ik heb deze vraag al eens eerder gesteld hier. en ook wel andwoort gekergen. maar ik kan het niet weer vinden. en ik weet niet meer hoe het moet. al mijn texture baletjes zijn vol. hoe kan ik nu tog nog meer textures gerbuiken. zonder er een antal te verwijderen. Je kan je textures gewoon wissen, door op het rode kruisje te drukken in 3dsmax, als je dan bij het deliten op "affect only mtl/map in the editor slot" dan blijft je texture wel gewoon staan op de objecten die al getextured zijn. Wel handig voor als je bijv een bepaalde texture maar 1 keer wilt gebruiken, dan kan je hem meteen je slot editor uitgooien. Reageren
BeeswaX Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 ik heb een model gemaakt voor een hoofd ik heb twee textures een voor het gezicht en een voor de haren plus voor de haren een alpha als ik hem exporteer een txd maak doet ie het ingamne niet als ik alleen het model in sa zet doet ie het wel dus er is iets mis met de texturen maar ik snap het niet kan iemand me helpen ? en kan iemand me uitleggen hoe je de dummys voor een playermodel moet plaatsen voor sa Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) hoe maak je een filmpje van je model in 3ds ?? en hoe laatje bf een auto langs rijden. in een filmpje in 3ds ?? ik volg nu een tut. en dan moet ik op een knopje druken. maar die kan ik niet vinden. het is dit knopje Bewerkt: 18 september 2006 door kees1991 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Master Tutorial List -> vind je deze tutorial van mij: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=21661 Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) die tut staat nergens meer geupload en weet u mischien nog waar dit knopje staat ?? het is dit knopje Bewerkt: 18 september 2006 door kees1991 Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik heb een probleem: als ik mijn beeld beweeg dan word alles doorzichtig en als ik dan stil sta dan is het weer normaal zie screen: ik heb al bij costimize alles geresset maar dat hielp niet weet iemand mischien hoe dat komt ?? alvast bedankt Reageren
cekeu Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Hoe kan je een voorwerp (bv. een cilinder) uithollen zodat er vanbinnen niks meer inzit? ik ben bezig met een winkelcentrum zoals dat van downtown (VC), en daarvoor moet ik mijn object (denk ik) uithollen. Hoe doe je dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.