MartyCeha Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Het lukt nog steeds niet Ik doe het nu op de tweede manier (vanb DaBeast). Wat zou er moeten gebeuren dan als ik dat script run? Bij mij verschijnt er dan een kladblok achtig venstertje met allerlei code taal, en een klein waarschuwngsvenstertje: can't open blablabla. Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Dat kan kloppen, pak even een ander script waar ook DFF_IO in staat. Ik gebruik bijvoorbeeld GTA_DFF_IO_*.ms en op de plaats van het sterretje moet dan een zo laat mogelijke datum staan. Bekijk ook eens een van mijn videotutorials zodat je precies kan zien wat ik ook doe dan moet het goedkomen. Reageren
jaah90 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik heb de volgendevraag: In 3ds max wil ik een huis/villa gaan maken waar ik zelf in kan {niet via spawnpoint maaar gewoon naar binnen lopen} , moet ik dan in 3ds gewoon de binnenkant van het huis hol maken? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Als je je er neit heen wilt laten spawnen maar gewoon een open deur wilt hebbe, dan zal je idd het huis hol moeten maken en moeten inrichten. Als je het wel via spawn dingetje wilt doen kan je het interior later erbij maken, zodat je niet zo hoeft te letten op de afmetingen van de buitenkant, wat veel makkelijker werkt Reageren
Rivel Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik heb een box: Nu selecteer ik een polygon: Nu maak ik hem dus wat dieper die geselecteerde polygon, hoe krijg ik dan in godsnaam die randen weg die er nu nog omzitten? Deleten gaat niet! Alvast bedankt! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Dat hoort zo, je kunt naar vertexen gaan en dan op backspace drukken om ze te verwijderen. Reageren
Rivel Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Dat hoort zo, je kunt naar vertexen gaan en dan op backspace drukken om ze te verwijderen. Dankjewel voor de info! Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 ik moet een deur maaken achter 4 polygons. ik maak alle duuren met de cut tool. ik zet dan een box op de plek waar ik de deur wil en dan doe ik de snaps toggle. (die tool die er voor sorgt dat je altijd op een vertix klikt. maar ik cut dan altijd in de vorkeerde muur. kan iemand mij uitleggen hoe ik die cut tool in de goede muur doe ? Reageren
gtajohan Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ik wil in gmax een auto door midden hakken om er een limo van te maken maar doe hak ik hem in een keer door midden >>> Door Wazuup: Samengevoegd met het 3dsmax vragen topic<<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 @Kees: Gebruik de cut tool via vertex selection, niet via polygon selection. En vink 'No backfacing' aan, zodat de andere polygonen, buiten die jij wil niet geselecteerd worden. @gtajohan: Neem je car model (+attach de deuren aan de chassis) (1). Dan selecteer je alle vertexen, en weld je deze bij 0,001. Ga dan naar de modifiers list, zoek smooth en vink autosmooth aan. Re rechtermuisknop op je model>convert to: editable poly. Doe de vertex selectie tool (2). Ga dan naar je left of right viewport en druk dan op F3 (zodat je je model en de polygonen ziet) (3). Zorg er voor dat geen vertex geselecteerd is, en ga in het rechter menu naar 'quikslice' (4). Klik nu op je model waar je wilt slicen (onderaan de model aanbevolen) en klik meteen weer. (5) Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Als ik m'n model wil moven dan krijg ik die 3 pijltjes ( x,y en z as) niet meer. Weet iemand hoe je deze aan kan zetten ? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Door 3D Studio Max opnieuw te installeren . Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Zeker dat er geen andere manier is ? Je kan natuurlijk ook nog altijd je model moven met je perspectives maar dat gaat niet zo lekker. Bewerkt: 26 mei 2007 door .:TOM:. Reageren
DaBeast Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Heel makkelijke oplossing. Gewoon op 'X' drukken op je toetsenbord. Normaal gezien heb je nu je move assen terug. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.