bigG Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Mischien hoort het niet hier maar ik vraag het wel even. Hoe moet ik zo'n player.dff uit vice city importeren en in welke map staat hij? Dan kan ik mijn gebouwen gaan scalen. Reageren
Wiepie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Mischien hoort het niet hier maar ik vraag het wel even.Hoe moet ik zo'n player.dff uit vice city importeren en in welke map staat hij? Dan kan ik mijn gebouwen gaan scalen. Moet eerst met IMG Tool player.dff uit je gta3.img exporteren Dan kan je het - met zmodeler doen (importeren en dan exporteren als 3ds) - met een script voor 3ds max 7 - of de player.3ds (pm me voor dat bestand) die je zo kan importeren in 3ds max 7 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik stel me probleem hier maar aangezien het ook een beetje met 3ds max te maken heeft. Ik denk dat het aan de col en dff bestanden ligt maar nog iets, ik zie het model wel vanuit de verte maar zodra ik dichterbij kom dan gaat hij flikkeren ! Weet iemand wat dit probleem is? Ik heb namelijk al 5 keer nieuwe col en dff bestand ervan gemaakt maar hij doet nog steeds vaag . -edit- Bedankt Wauzie, je had gelijk. Hij doet het nu goed . Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 1) Je Col is fout, hij ligt niet precies goed over de DFF heen 2) Je moet een nieuwe col maken 3) Importeer gewoon je DFF en convert die naar Edital Mesh 4) Open het colscript: Col_io_2b 5) Maak een col. Dit zou het moeten zijn. Reageren
peter99 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 hoe render ik iets ,ik heb een opjebt gemaakt BV een gek huisje , hoe render ik hem dan ??? alvast bedankt Reageren
evildirk Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Is er verschil tussen gmax en 3dsmax? want mn 3dsmax was afgelopen en nu heb ik gmax en het ziet er precies hetzelfde uit. EDIT: waarom importeert mn gmax een .3ds bestand in een geheel? Terwijl ik het gebouw uit verschillende delen heb gemaakt. Bewerkt: 5 oktober 2005 door evildirk Reageren
bigG Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) hoe render ik iets ,ik heb een opjebt gemaakt BV een gek huisje ,hoe render ik hem dan ??? alvast bedankt Dit doe je met F9, en dan sla je hem op in een gewenste map en gewenste vorm. @Big Bear hier beneden, ik denk dat hij een gewone render bedoelt en niet zo'n animatie render waarvan jij een tut hebt gemaakt. Bewerkt: 5 oktober 2005 door marty Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 @ Eveldrik OMdat jij het als een geheel heb op geslagen, maar hij gewoon niet samen gsemolten is, dats gewoon verreweg simpel;) @Peter99 IK neem aan dat je de NL tut heb gevolgd, je zet hem op gewenste insetlling, sla hem dan op als gewenste format, daarna kan je hem in Video progamma's afspelen Reageren
evildirk Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 @bigbear Ik snap het niet helmaal, maar hoe moet ik het dan opslaan. (muur voor muur) Alsnog bedankt Reageren
peter99 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 oke ,dan weet ik ook weer hoe ik dat moet doe3n bedankt : @big bear @marty Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Hoe ging dat samensmelten ook alweer? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Je gaat naar je object, rechter muisknop en dam convert to>editble poly Dan staat er bij tool 1 attach, en selecteer je een ander object, en klaar is kees Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Werkt niet bij mij, ze zijn dan nog steeds los. Reageren
peter99 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 ik heb een vraag : ik heb nu player.3ds ,maar hoe maak ik nu een goed passende weg ? en een trap ? alvast bedankt gr. peter99 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Je moet gewoon met Boxen gaan werken, lijntje op lijntje plaatsen, scalen, Boolean gebruiken raad ik je aan bij een trap, en als je model klaar is, imort je player.3DS, en scale je hem tot goede grote Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.