Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst:

Mischien hoort het niet hier maar ik vraag het wel even.

Hoe moet ik zo'n player.dff uit vice city importeren en in welke map staat hij?

Dan kan ik mijn gebouwen gaan scalen.

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Mischien hoort het niet hier maar ik vraag het wel even.

Hoe moet ik zo'n player.dff uit vice city importeren en in welke map staat hij?

Dan kan ik mijn gebouwen gaan scalen.

Moet eerst met IMG Tool player.dff uit je gta3.img exporteren

Dan kan je het

- met zmodeler doen (importeren en dan exporteren als 3ds)

- met een script voor 3ds max 7

- of de player.3ds (pm me voor dat bestand) die je zo kan importeren in 3ds max 7

Geplaatst:

Ik stel me probleem hier maar aangezien het ook een beetje met 3ds max te maken heeft.

screen1770hm.jpg

Ik denk dat het aan de col en dff bestanden ligt maar nog iets, ik zie het model wel vanuit de verte maar zodra ik dichterbij kom dan gaat hij flikkeren :N!

Weet iemand wat dit probleem is?

Ik heb namelijk al 5 keer nieuwe col en dff bestand ervan gemaakt maar hij doet nog steeds vaag :? .

-edit-

Bedankt Wauzie, je had gelijk. Hij doet het nu goed :klap:.

Geplaatst:

1) Je Col is fout, hij ligt niet precies goed over de DFF heen

2) Je moet een nieuwe col maken

3) Importeer gewoon je DFF en convert die naar Edital Mesh

4) Open het colscript: Col_io_2b

5) Maak een col.

Dit zou het moeten zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Is er verschil tussen gmax en 3dsmax? want mn 3dsmax was afgelopen en nu heb ik gmax en het ziet er precies hetzelfde uit.

EDIT: waarom importeert mn gmax een .3ds bestand in een geheel? Terwijl ik het gebouw uit verschillende delen heb gemaakt.

Bewerkt: door evildirk
Geplaatst: (bewerkt)
hoe render ik iets ,ik heb een opjebt gemaakt BV een gek huisje ,

hoe render ik hem dan ???

alvast bedankt

Dit doe je met F9, en dan sla je hem op in een gewenste map en gewenste vorm.

@Big Bear hier beneden, ik denk dat hij een gewone render bedoelt en niet zo'n animatie render waarvan jij een tut hebt gemaakt.

Bewerkt: door marty
Geplaatst:

@ Eveldrik

OMdat jij het als een geheel heb op geslagen, maar hij gewoon niet samen gsemolten is, dats gewoon verreweg simpel;)

@Peter99

IK neem aan dat je de NL tut heb gevolgd, je zet hem op gewenste insetlling, sla hem dan op als gewenste format, daarna kan je hem in Video progamma's afspelen

Geplaatst:

Je gaat naar je object, rechter muisknop en dam convert to>editble poly

Dan staat er bij tool 1 attach, en selecteer je een ander object, en klaar is kees

Geplaatst:

ik heb een vraag :

ik heb nu player.3ds ,maar hoe maak ik nu een goed passende weg ?

en een trap ?

alvast bedankt

:gaap: gr. peter99 :gaap:

Geplaatst:

Je moet gewoon met Boxen gaan werken, lijntje op lijntje plaatsen, scalen, Boolean gebruiken raad ik je aan bij een trap, en als je model klaar is, imort je player.3DS, en scale je hem tot goede grote

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...