Dvt Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Halo ik ben bredly en ik heb dislectie ds srry vor min tiepfuten.warum sijn de modles van DaBeast in 3DSMax altijt so geil? Je kan dan wel dyslexie hebben, maar ik vind dat je als 19-jarige dan wel op een behoorlijk laag niveau zit... Maarja. Als je vind dat de models van DaBeast zo vet zijn, vraag het hem. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Halo ik ben bredly en ik heb dislectie ds srry vor min tiepfuten.warum sijn de modles van DaBeast in 3DSMax altijt so geil? Je kan dan wel dyslexie hebben, maar ik vind dat je als 19-jarige dan wel op een behoorlijk laag niveau zit... Maarja. Als je vind dat de models van DaBeast zo vet zijn, vraag het hem. Lees het serieusheidsgehalte van Bradleys post, en bekijk dan eens zijn geschiedenis hier op het forum (om te beginnen met zijn gebruikerstitel). Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Die halve Spanjool heeft tenminste één keer zijn naam goed weten te spellen toen hij zich hier registreerde . Reageren
K3nJi Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Hallo allemaal, Ik ben bezig met auto's bewerken van GTA:SA. Zelf wil ik maar een klein logotje aanbrengen op auto's maar weet niet hoe ik het moet doen. Ik heb het geprobeerd, maar toen ik GTA:SA wou starten en de eerste buffalo tegen kwam (auto) crashte die. Hier is een screenshot, van mijn "werkje" http://i192.photobucket.com/albums/z5/Tita...e/moddeling.jpg Reageren
DaBeast Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Je moet van je material een GTA material maken. Ook zie ik dat je oudere scripts hebt, download de nieuwste hier. Je moet hem exporteren als voertuig, dus duid 'vehichle' aan. Als COL kies je de originele DFF. Dit zou hem moeten fixen.. Reageren
K3nJi Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Hoe maak ik er een GTA material van? Ik heb die nieuwe script gedownload, Hoe kies ik als COL mijn originele DFF? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Je material naar GTA Material converteren hoeft niet, dat word automatisch door het script gedaan. Je hebt bij GTA Material wel meer keus voor materialen. Je hebt geloof ik een los modelletje gemaakt met die material, je moet wel dat attachen aan het chassis of in de Graph Editor je object aan de juiste dummy vast maken. Je moet in het vakje Col de DFF van de originele auto zetten, skip col moet uitstaan. Dan alles selecteren en exporteren. Reageren
K3nJi Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Bedankt voor de hulp Beagle, Ik heb het geprobeerd, maar is nog niet gelukt :S Wat ik heb gedaan: - Mijn deur geselecteerd - Modifiers list - Edit mesh - Attach, en heb ik op mijn auto geklikt - Alles geselecteerd - COL op buffalo.dff gezet (standaart ge-export van IMG Tools) - Vehicle parts aangevinkt Maar doet het nog niet, weet iemand hier raad mee? Misschien screenshots a.u.b Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Je moet niet bij de deur attach doen, maar bij de deur attach doen en dan je je nieuwe plaatje die je gemaakt hebt selecteren, alleen als je een nieuw object hebt gemaakt. Als je gewoon de deur hebt veranderd, hoeft dit niet. Reageren
K3nJi Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Hoe moet ik mijn deur selecteren? Want mijn plaatje staat er precies op :o Edit: Zal ik je die .max eens geven dan kan je goed zien wat ik verkeerd heb gedaan http://www.mediafire.com/?z2mmkwg2byj Bewerkt: 22 juni 2009 door K3nJi Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Je kan het op twee manieren gedaan hebben: 1. Je hebt de texture op de deur gemapt. 2. Je hebt een nieuw object (plane, box) gemaakt en daar je texture op gedaan en goed gepositioneert. Als je 1 gedaan hebt, hoef je dit niet te doen (attachen). Als je 2 hebt gedaan, moet je: 1. De deur selecteren. Druk op H en zoek de goede deur (left of right). 2. Druk op Attach [X] en selecteer je object met de texture uit de lijst. Het zou kunnen dat je het andersom gedaan hebt, dan moet je bij de Graph Editors eerst de deur goed vernoemen, dan vastlinken aan de goede dummy van de deur. Reageren
K3nJi Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik heb 1 gedaan. Maar zou je aub kunnen kijken, en mij de veranderingen laten zien van mijn .max? http://www.mediafire.com/?z2mmkwg2byj Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Ik kan je bestand niet openen. Welke versie v. 3DS Max heb je? Misschien dat je ook even kan posten wat je exporteert instellingen zijn, zodat we weten dat je daar iig niks verkeerds in doet. Reageren
K3nJi Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Er staat Autodesk 3ds max 2010, Export: SA Collision base Buffalo.dff Vehicle parts aangevinkt, General control op SA EDIT: Hier gedownload http://3ds-max.en.softonic.com/download Bewerkt: 22 juni 2009 door K3nJi Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Probeer eens dezelfde instellingen die je nu hebt behalve "Vehicle Parts" en selecteer alles in de scene, druk dan op Export en zet deze DFF eens in het spel. Ikzelf gebruik namelijk nooit de optie vehicle parts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.