Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:
Halo ik ben bredly en ik heb dislectie ds srry vor min tiepfuten.

warum sijn de modles van DaBeast in 3DSMax altijt so geil?

Je kan dan wel dyslexie hebben, maar ik vind dat je als 19-jarige dan wel op een behoorlijk laag niveau zit...

Maarja. Als je vind dat de models van DaBeast zo vet zijn, vraag het hem.

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Halo ik ben bredly en ik heb dislectie ds srry vor min tiepfuten.

warum sijn de modles van DaBeast in 3DSMax altijt so geil?

Je kan dan wel dyslexie hebben, maar ik vind dat je als 19-jarige dan wel op een behoorlijk laag niveau zit...

Maarja. Als je vind dat de models van DaBeast zo vet zijn, vraag het hem.

:7

Lees het serieusheidsgehalte van Bradleys post, en bekijk dan eens zijn geschiedenis hier op het forum (om te beginnen met zijn gebruikerstitel).

Geplaatst:

Die halve Spanjool heeft tenminste één keer zijn naam goed weten te spellen toen hij zich hier registreerde :7.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Je moet van je material een GTA material maken. Ook zie ik dat je oudere scripts hebt, download de nieuwste hier. Je moet hem exporteren als voertuig, dus duid 'vehichle' aan. Als COL kies je de originele DFF.

Dit zou hem moeten fixen..

Geplaatst:

Hoe maak ik er een GTA material van?

Ik heb die nieuwe script gedownload,

Hoe kies ik als COL mijn originele DFF?

Geplaatst:

Je material naar GTA Material converteren hoeft niet, dat word automatisch door het script gedaan. Je hebt bij GTA Material wel meer keus voor materialen. Je hebt geloof ik een los modelletje gemaakt met die material, je moet wel dat attachen aan het chassis of in de Graph Editor je object aan de juiste dummy vast maken.

Je moet in het vakje Col de DFF van de originele auto zetten, skip col moet uitstaan. Dan alles selecteren en exporteren.

Geplaatst:

Bedankt voor de hulp Beagle,

Ik heb het geprobeerd, maar is nog niet gelukt :S

Wat ik heb gedaan:

- Mijn deur geselecteerd

- Modifiers list - Edit mesh

- Attach, en heb ik op mijn auto geklikt

- Alles geselecteerd

- COL op buffalo.dff gezet (standaart ge-export van IMG Tools)

- Vehicle parts aangevinkt

Maar doet het nog niet, weet iemand hier raad mee?

Misschien screenshots a.u.b

Geplaatst:

Je moet niet bij de deur attach doen, maar bij de deur attach doen en dan je je nieuwe plaatje die je gemaakt hebt selecteren, alleen als je een nieuw object hebt gemaakt. Als je gewoon de deur hebt veranderd, hoeft dit niet.

Geplaatst:

Je kan het op twee manieren gedaan hebben:

1. Je hebt de texture op de deur gemapt.

2. Je hebt een nieuw object (plane, box) gemaakt en daar je texture op gedaan en goed gepositioneert.

Als je 1 gedaan hebt, hoef je dit niet te doen (attachen). Als je 2 hebt gedaan, moet je:

1. De deur selecteren. Druk op H en zoek de goede deur (left of right).

2. Druk op Attach [X] en selecteer je object met de texture uit de lijst.

Het zou kunnen dat je het andersom gedaan hebt, dan moet je bij de Graph Editors eerst de deur goed vernoemen, dan vastlinken aan de goede dummy van de deur.

Geplaatst:

Ik kan je bestand niet openen. Welke versie v. 3DS Max heb je? Misschien dat je ook even kan posten wat je exporteert instellingen zijn, zodat we weten dat je daar iig niks verkeerds in doet.

Geplaatst:

Probeer eens dezelfde instellingen die je nu hebt behalve "Vehicle Parts" en selecteer alles in de scene, druk dan op Export en zet deze DFF eens in het spel. Ikzelf gebruik namelijk nooit de optie vehicle parts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...