Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Big-Bear

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan moet je bij de collision zijn. Je hebt in 3DS Max bij GTA Material ook een Collision Mesh/Shadow mesh Material (o.id.). Daar kun je het type materiaal kiezen. Makkelijker is in Steve-M's Col editor II, daar staat ook bij welk soort materiaal het is als je het aanpast.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je bij de collision zijn. Je hebt in 3DS Max bij GTA Material ook een Collision Mesh/Shadow mesh Material (o.id.). Daar kun je het type materiaal kiezen. Makkelijker is in Steve-M's Col editor II, daar staat ook bij welk soort materiaal het is als je het aanpast.

Waar staat dat dan in collision mesh

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik krijg niet meer dan 3 collisions bij in gta want anders dan crasht mijn gta weet iemand hoe je dit oplost. Ik heb al gezien bij andere mods dat ze daar in 1 collisions file meer dan 1 model steken. Maar ik vind maar niet hoe je dat doet met kams 3ds scripts.

Bewerkt: door wannes12
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een col bestand aangemaakt hebt op de standaard manier, druk je bovenaan op "open collision file". Als je dan een ander model hebt wat je erbij wil zetten, moet je in plaats van op "export" drukken op "append" (betekent: aanvoegen) drukken. Vergeet niet nog steeds de naam van de col in te vullen en de het model te selecteren voor col mesh en shadow mesh.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb hier 2 vragen;

1: hoe zorg ik er voor dat ik een texturen helemaal verspreid krijg op het geselecteerde deel want nu krijg ik allemaal kleine stukjes te zien.

2: welk material moet ik kiezen als ik ramen wil maken? want ik ben nu momenteel bezig een VDL ambassador te converteren van sketchup wherehouse naar SA:

filmpje:

daar zijn de ramen nog niet doorzichtig dus welk material moet ik kiezen??

alvast bedank!

OnbekendeIV

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...