Beagle Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Ik houd dan bij een willekeurige tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29672 over, en die link werkt dan prima. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 waar staat inport .dff in 3dsmax 2010 Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Eerst download je Kam's GTA Scripts hier, die installeer je volgens de readme die er in zit. Daarna ga je naar de tab "utilities" -> rollout "Kam's GTA Scripts" -> "DFF IO". Reageren
wannes12 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ik vraag me af hoe je in 3ds max iets in Gta san andreas als zand kan maken , voor rallys enzo . ik kan nu alleen dingen solid of niet solid maken. Reageren
Beagle Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Dan moet je bij de collision zijn. Je hebt in 3DS Max bij GTA Material ook een Collision Mesh/Shadow mesh Material (o.id.). Daar kun je het type materiaal kiezen. Makkelijker is in Steve-M's Col editor II, daar staat ook bij welk soort materiaal het is als je het aanpast. Reageren
wannes12 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Dan moet je bij de collision zijn. Je hebt in 3DS Max bij GTA Material ook een Collision Mesh/Shadow mesh Material (o.id.). Daar kun je het type materiaal kiezen. Makkelijker is in Steve-M's Col editor II, daar staat ook bij welk soort materiaal het is als je het aanpast. Waar staat dat dan in collision mesh Reageren
Beagle Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Eerste deel van dit volgen zou genoeg moeten zijn. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 hoe moet ik een wagen skinnen in 3ds max 2010?? Reageren
wannes12 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Ik krijg niet meer dan 3 collisions bij in gta want anders dan crasht mijn gta weet iemand hoe je dit oplost. Ik heb al gezien bij andere mods dat ze daar in 1 collisions file meer dan 1 model steken. Maar ik vind maar niet hoe je dat doet met kams 3ds scripts. Bewerkt: 6 april 2010 door wannes12 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Als je een col bestand aangemaakt hebt op de standaard manier, druk je bovenaan op "open collision file". Als je dan een ander model hebt wat je erbij wil zetten, moet je in plaats van op "export" drukken op "append" (betekent: aanvoegen) drukken. Vergeet niet nog steeds de naam van de col in te vullen en de het model te selecteren voor col mesh en shadow mesh. Reageren
rienie Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik heb ef een noob vraag. Ik wil een aerox maken. Maar dan moet ik dat met bleuprints op de achtergrond doen. Maar hoe krijg ik die groot genoeg? En precies op de goede plaats. Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Op youtube vond ik een filmpje die dit perfect uitlegt.[Youtube link] Succes! Reageren
rienie Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 lukt me nog steeds niet. Snap ook niet hoe ik dat plaatje groot genoeg krijg. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 ik heb hier 2 vragen; 1: hoe zorg ik er voor dat ik een texturen helemaal verspreid krijg op het geselecteerde deel want nu krijg ik allemaal kleine stukjes te zien. 2: welk material moet ik kiezen als ik ramen wil maken? want ik ben nu momenteel bezig een VDL ambassador te converteren van sketchup wherehouse naar SA: filmpje: daar zijn de ramen nog niet doorzichtig dus welk material moet ik kiezen?? alvast bedank! OnbekendeIV Reageren
Isic Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Op bus is kenteken met BC7MOD. Probeer voor ramen iets met trans, of lichtdoorlatend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.