Jump to content

Savegame


need my speed

Recommended Posts

Wie heeft er een savegame na Espresso-2-Go voor mij? Hij is echt onmogelijk, ik heb het met de Cheetah, Infernus, Banshee, Yakuza Stinger, Maffia Sentinel, Cartel Cruiser en de Politie auto geprobeerd, please, geef mij een savegame er na! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je moet het op de volgende manier doen:

1.Neem een Yakuza Stinger, die gaat langer mee dan een cheetah. (gebruik bazooka)

2. Rij eerst overal langs zodat je alle puntjes hebt, zo hoef je ook niet te zoeken.

3. Als je Yakuza Stinger beschadigd is pak je een nieuwe

4. Je rijd eerst naar Shoreside Vale en begint bij degene die het verste weg is.

5. De tijd begint en kijk uit voor die Columbian Cartel auto (knal neer met bazooka)

6. Ga hierna alles op Staunton Island neerschieten

7. Als je het een beetje snel doet (je moet snel rijden natuurlijk) heb je ongeveer 2 a 1,5 minu(u)t(en) over en knal je de laatste 2 af op Portland (als je auto beschadigd is pak een nieuwe omdat de Mafia je nog steeds haat en dus op je auto knalt, het zou zonde zijn als ie op het laatst ontploft)

Hij is niet onmogelijk te halen, je moet geduld hebben want als je hem steeds vaker op deze manier doet zul je zien dat hij steeds makkelijker wordt;)

Groetjes, Lance Vance Dance :Y:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij lukte het ook pas vet laat, gewoon blijven concentreren en geduld hebben :cya:

Als je het telkens achter elkaar doet wordt je natuurlijk ook beter door de oefening en raak je er steeds meer aan gewend.

Als je telkens stopt moet je weer beginnen met wennen en t is dus minder handig snap je?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...