Jump to content

Welke eiland vind je het coolst?


DJ Vincento

Welke eiland vind je het coolst?  

169 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke eiland vind je het coolst?

    • Portland
      63
    • Staunton Island
      81
    • Shoreside Vale
      22


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cpt.Pinguin

    3

  • Toni Caprioni

    2

  • Lance Vance Dance

    2

  • Svenie

    2

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Shoreshide Vale, vindt ik 1 van de mooiste gebieden omdat je daar die ijscoman auto'je hebt die je bijna nooit ziet in het spel. Ik ga meestal naar portlan met die mafia kl*te als ik geen missies wil doen, En verder tja, iedereen zijn eigen smaak.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Shoreside Vale is qua landschap het mooist, alleen die weggetjes niet helemaal... k ken ze nu nog niet. Portland heeft wel iets spannends omdat dar nu eenmaal de gangs zoals Triads in Chinatown zitten... Staunton is ook wel OK maar Portland de beste!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dat zijn de Colombians :puh:

Ik vind Staunton Island wel het vetste , het is een best mooi ingerichte stad en ik vind Shoreside behalve het Vliegveld nogal afgezaagd en krap. Portland heeft ook wel wat , maar na een tijdje zit je met al die Gangs die je rauw lusten , dus daar ben ik later in de storyline liever niet :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Dat zijn de Colombians :puh:

Ik vind Staunton Island wel het vetste , het is een best mooi ingerichte stad en ik vind Shoreside behalve het Vliegveld nogal afgezaagd en krap. Portland heeft ook wel wat , maar na een tijdje zit je met al die Gangs die je rauw lusten , dus daar ben ik later in de storyline liever niet :dans:

Inderdaad, dat is echt irritant. Ik ben ook daar nooit meer. En je kan nu ook bijna onmogelijk nog de paramedic missions enzo halen :duh: .. Omdat je de hele tijd beschoten wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...