Jump to content

Uitleg: Hidden interior en blue hell


Fireman

Recommended Posts

[...]

1. Area 69 (is in een missie niet gebruikt met een marker, ga eronder hangen en laat je naar beneden vallen je komt dan in area69 uit.

[...]

Ga eronder hangen... Huh? ik snap het even niet. Waaronder hangen? Kan iemand me dit even uitleggen? Moet je eerst de blue hell in ofzo? :bonk::?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

1. Area 69 (is in een missie niet gebruikt met een marker, ga eronder hangen en laat je naar beneden vallen je komt dan in area69 uit.

[...]

Ga eronder hangen... Huh? ik snap het even niet. Waaronder hangen? Kan iemand me dit even uitleggen? Moet je eerst de blue hell in ofzo? :bonk::?:?:?

ALs je de blue hell in gaat zit je onder het level ok? Dan ga je naar restricted area en ga je onder area69 zweven en dan laat je jezelf naar beneden vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...

kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe je in de pcversie nog in de blue hell kan komen _O_

misschien met een screen erbij of zo

alvast bedankt

edit:

het is me al gelukt

hier uitleg voor iedereen die het niet snapt:

voor de pc

blue hell

ga naar het huis in in het noorden van las venturias (in die rijke wijk)

als je binnen ben doe je de cheat kangaroo en spring je dan kom je op het plafon te staan spaw nu een parachute en loop naar voren je valt nu als je je even heb laten vallen doe je je parashute open en kom je in de blue hell in een stukje van los santos nog niet helemaal af waarschijnlijkt gebruikt voor de missie met big smoke) dan spaw je een jetpack en kan je gaan rond vliegen

zou iemand alleen nog kunnen uitleggen hoe je dan in de kelder van earea 69 komt in de beschrijving staat gawoon omhoogvliegen maar een jat pack komt wel om hoogh maar ik geloof niet hoog genoeg hoe dan!!!

Bewerkt: door job+thom
Link to comment
Delen op andere websites

hoe kom je met de pc versie in Liberty City??? het is me nog steeds niet gelukt. :-( ik heb begrepen dat de uitleg van Fireman voor de ps2 is. kan iemand ook zo iets voor de pc maken?

alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Italia_Juju: Hier kan je de Place Manager downloaden.

@Fireman: Handig dat je dit zo duidelijk uitlegd. Ik wist de meeste dingen namelijk nog niet. Maar ik weet niet waar ik het voor nodig hebt.

Maar voor de rest: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City (PS2):

1. zet een quad en Maverick in je doherty garage. (Hoe? door de maverick voor de garage te landen en hem er dan in te duwen).

2. ga de ganton gym in schiet iedereen dood vlieg naar de kronkelende wegen in red country.

3. Je komt nu bij de garage in SF kijk in de garage daar staan de quad en de maverick (onzichtbaar)

4. zet de cheat cars float when hit aan.

5. beuk met de quad tegen de maverick aan.

6. ga nu in de maverick, je kan nu zo hoog als je wilt

7. vlieg naar het stuk in Noord Los Santos waar die tennisvelden liggen.

Maar ik weet niet welke kronkelweggetjes dat zijn in Red County. Er zijn zoveel kronkelweggetjes in Red County. Wil iemand op een kaartje precies aangeven welke kronkelweggetjes? b.v.d.

Link to comment
Delen op andere websites

hier uitleg voor iedereen die het niet snapt:

voor de pc

blue hell

ga naar het huis in in het noorden van las venturias (in die rijke wijk)

als je binnen ben doe je de cheat kangaroo en spring je dan kom je op het plafon te staan spaw nu een parachute en loop naar voren je valt nu als je je even heb laten vallen doe je je parashute open en kom je in de blue hell in een stukje van los santos nog niet helemaal af waarschijnlijkt gebruikt voor de missie met big smoke) dan spaw je een jetpack en kan je gaan rond vliegen

zou iemand alleen nog kunnen uitleggen hoe je dan in de kelder van earea 69 komt in de beschrijving staat gawoon omhoogvliegen maar een jat pack komt wel om hoogh maar ik geloof niet hoog genoeg hoe dan!!!

dat lukt me nu, ik kan gewoon rondlopen in dat stukje Los Santos, maar hoe kom ik nu in Liberty City? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

(job+thom @ 28 Oct 2005, 20:57:29) *

hier uitleg voor iedereen die het niet snapt:

voor de pc

blue hell

ga naar het huis in in het noorden van las venturias (in die rijke wijk)

als je binnen ben doe je de cheat kangaroo en spring je dan kom je op het plafon te staan spaw nu een parachute en loop naar voren je valt nu als je je even heb laten vallen doe je je parashute open en kom je in de blue hell in een stukje van los santos nog niet helemaal af waarschijnlijkt gebruikt voor de missie met big smoke) dan spaw je een jetpack en kan je gaan rond vliegen

zou iemand alleen nog kunnen uitleggen hoe je dan in de kelder van earea 69 komt in de beschrijving staat gawoon omhoogvliegen maar een jat pack komt wel om hoogh maar ik geloof niet hoog genoeg hoe dan!!!

Dit is dus weer iemand die me niet begrijpt.......... ALLES WAARVOOR JE EERST EEN GELE PIJL IN MOET GAAN IS EEN (hidden) Interior. Wat jij zei was dus ook in de hidden itnerior world en niet in blue hell. Als je op d pc in blue hell wil komen (onder de map dus) moet je SA Place Manager downloaden coordinaten afenem en de z-coordinaat 5 nummers lager zetten, wel je jetpack aanhebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...