Jump to content

Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition | meningen


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Ik heb net even de game naam door de zoekmachine heen gehaald. Kon hier vrij weinig over vinden. Ik was eigenlijk benieuwd of er nog meer mensen zijn die de remaster van III, Vice City en San Andreas hebben gehaald. 
 

Toen de game aangekondigd werd en er een trailer kwam was ik enorm benieuwd naar de remaster. Dit omdat ik toch wel hele goede herinneringen heb aan die drie spellen. Nadat het spel uitkwam sloeg dat enthousiasme al snel om in teleurstelling. Die remaster was in mijn ogen echt onder de maat. Gezien het verleden had ik echt meer verwacht van Rockstar Games. Ze hebben de remaster dan wel uitbesteed maar het is wel onder hun vlag uit gebracht. 
 

Het was wel leuk om weer een playtrough te doen van alle drie de spellen want het verhaal blijft erg goed. Misschien had ik wel te hoge verwachtingen en lag voor mij daarom de lat te hoog. Of wilde ik graag het gevoel terug wat ik had toen die spellen net uitgekomen waren. Misschien zijn ze daar toch gedateerd voor. Gezien de grafische vooruitgang van tegenwoordig. 
 

Wat me wel beviel is dat ze die controller instellingen opgepoetst hadden. Ik heb een keer de PlayStation 2versie gespeeld op de PlayStation 4 gespeeld van San Andreas maar ik merkte toch echt dat ik niet meer om kon gaan met die controller instellingen na al die uren GTA IV en V. 
 

Ik heb de remaster overigens gespeeld op de PlayStation 5. Ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen. Misschien ben ik wel gewoon een zeikerd. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks de vele bugs die het spel had/heeft, ben ik er nauwelijks een tegengekomen. Ik heb me dus ook bijzonder goed vermaakt met deze spellen. Het was natuurlijk allemaal bekend terrein. Maar ik vond het met de extra toevoegingen en vernieuwingen toch erg vermakelijk om te spelen. 

 

Neemt niet weg dat Rockstar, of eigenlijk Grove Street Games, op veel punten steken hebben laten vallen. Dat is niet goed te praten.

Link to comment
Delen op andere websites

37 minuten geleden, PrioX zei:

Ondanks de vele bugs die het spel had/heeft, ben ik er nauwelijks een tegengekomen. Ik heb me dus ook bijzonder goed vermaakt met deze spellen. Het was natuurlijk allemaal bekend terrein. Maar ik vond het met de extra toevoegingen en vernieuwingen toch erg vermakelijk om te spelen. 

 

Neemt niet weg dat Rockstar, of eigenlijk Grove Street Games, op veel punten steken hebben laten vallen. Dat is niet goed te praten.

Het was ook zeker niet vervelend om te spelen. Maar op de een of andere manier had ik er veel meer van verwacht. Juist omdat GTA V en RDR 2 zulke mooie spellen waren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb enorm genoten van de Trilogy DE te spelen, ik denk niet dat ik de originele versies nog wil vastnemen (die heb ik een tijdje geleden gespeeld) gezien die toch wel wat missen ten opzichte van de DE. Maar ik heb de set ook pas anderhalf jaar na release gekocht, dus ik heb nooit last gehad van bugs, dat helpt natuurlijk. De status bij release was teleurstellend, maar het resultaat niet.

 

Dat gezegd zijnde was mijn grootste gemis een soort van echte remaster zoals de Mafia DE dat doet: extra content, wat nieuwe voertuigen, wapens... moet zelfs niet moeilijk, enkele van de voertuigen van VC en SA zouden in III kunnen spawnen, extra interieuren, nieuwe savehouses, extra zaakjes om geld te verdienen en uit te geven bijvoorbeeld, dat soort zaken. Ja, dat breekt de oorspronkelijke opzet, maar je hebt al een ander Weapon Wheel en het is een Remaster, dus waarom niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze versie voelt wat mij betreft liefdeloos aan. Grove Street Games heeft hard gefaald en het is goed dat Rockstar niet meer met deze gasten samenwerkt. Rockstar heeft over de hele wereld studio's. Het verbaast mij dan ook dat ze niet een kleiner team op deze game hebben gezet. Ik hoop dat ze in de toekomst deze games nog eens grondig gaan aanpakken en er wel de tijd en energie in stoppen die deze klassiekers verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...