Jump to content

Patch !?

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb de originele SA en de patch kan ik niet installen

help  help ?

Hoi ik heb volgens mij precies hetzelfde probleem. wat komt er precies te staan.

ik heb al eerder een topic hierover geopend

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14833

Ze hebben al antwoord gegeven maar wijzer werd ik er niet uit :bonk:

Ik kon iets niet vinden hun schuld niet maar ze gaan me nu verder helpen

Geplaatst:
ik heb de originele SA en de patch kan ik niet installen

help   help ?

Hoi ik heb volgens mij precies hetzelfde probleem. wat komt er precies te staan.

ik heb al eerder een topic hierover geopend

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14833

Ze hebben al antwoord gegeven maar wijzer werd ik er niet uit :bonk:

Ik kon iets niet vinden hun schuld niet maar ze gaan me nu verder helpen

Hij kan hem niet instaleren. Jij niet spelen :bonk:

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik haal even dit topic omhoog, aangezien ik met hetzelfde probleem zit.

Wanneer ik probeer de patch te installeren, krijg ik de melding "Old file does not exist".

Ik heb een Europese -uiteraard legale- versie van San Andreas zonder mods. Herinstallatie helpt niet, de patch vanuit de GTA SA-map runnen helpt niet, de Amerikaanse patch proberen helpt niet... Toch zou ik heel graag deze patch gebruiken, aangezien ik last heb van een aantal bugs die hiermee gefikst zouden moeten worden (Zoals de bug die je krijgt bij antieke videokaarten, en de NumPad5 bug irriteert me ook mateloos).

Wie weet hier een oplossing voor?

Geplaatst:

heb je een no-cd crack, patch gedownload?

zo ja heb je die wss vervangen met de originele gta_sa.exe

en kan hij dus die oude .exe file niet meer terugvinden

Geplaatst:

Zoals ik al zei:

Ik heb een Europese -uiteraard legale- versie van San Andreas zonder mods. Herinstallatie helpt niet, [...]

Nee dus. Mijn versie is geheel clean. Kan ook niet anders, ik heb het een kwartiertje geleden opnieuw geïnstalleerd...

Geplaatst:
Zoals ik al zei:
Ik heb een Europese -uiteraard legale- versie van San Andreas zonder mods. Herinstallatie helpt niet, [...]

Nee dus. Mijn versie is geheel clean. Kan ook niet anders, ik heb het een kwartiertje geleden opnieuw geïnstalleerd...

Kon toch dat je het makkelijker vond om te kunnen spelen zonder altijd die cd erin te steken?

maarja dat is dus het probleem niet zo te zien,

als je mijn gta_sa.exe wilt hebben kan ik die wel ff uploaden hoor ;)

Geplaatst:
Kon toch dat je het makkelijker vond om te kunnen spelen zonder altijd die cd erin te steken?

Als dat zo was, zou ik wel eerst even nagaan of dat het probleem was... ^_^

Het exe-bestand uploaden is niet toegestaan op dit forum (Vanwege illegale versies), maar toch bedankt voor het aanbod. Op internet zijn nog enkele gevallen te vinden met hetzelfde probleem. Ik vraag me af waarom rockstar een patch maakt die niet werkt met een gewone legale versie... :clown:

Geplaatst:

Als dat zo was, zou ik wel eerst even nagaan of dat het probleem was... ^_^

Het exe-bestand uploaden is niet toegestaan op dit forum (Vanwege illegale versies), maar toch bedankt voor het aanbod. Op internet zijn nog enkele gevallen te vinden met hetzelfde probleem. Ik vraag me af waarom rockstar een patch maakt die niet werkt met een gewone legale versie... :clown:

De mijne is ook legaal hoor, maar ik begrijp het :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...