Jump to content

Cedar Ridge Observatory


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    5

  • ::: Tha Hawk :::

    4

  • Mark B.

    4

  • Gunslinger

    4

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Ik weet goed waarom het er staat :Y

De makers wouden een vierde eiland eiland maken.

Want als je met een dodo eroverheen vliegt zie je op de radar allemaal teksten.

Ik ben erachter gekomen door een site, en ik probeerde altijd aan de andere kant van de heuvel te komen, daar zie je nog een gebouw met een straat.

EDIT: En simons zal eens proberen, maar 1 keer kreeg ik dat ik maar 5 seconden in de lucht kon vliegen.

Bewerkt: door SoH-Chief
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet goed waarom het er staat :Y

De makers wouden een vierde eiland eiland maken.

Want als je met een dodo eroverheen vliegt zie je op de radar allemaal teksten.

Ik ben erachter gekomen door een site, en ik probeerde altijd aan de andere kant van de heuvel te komen, daar zie je nog een gebouw met een straat.

EDIT: En simons zal eens proberen, maar 1 keer kreeg ik dat ik maar 5 seconden in de lucht kon vliegen.

als het je is gelukt moet je wel ff een paar screens maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet goed waarom het er staat :Y

De makers wouden een vierde eiland eiland maken.

Want als je met een dodo eroverheen vliegt zie je op de radar allemaal teksten.

Ik ben erachter gekomen door een site, en ik probeerde altijd aan de andere kant van de heuvel te komen, daar zie je nog een gebouw met een straat.

EDIT: En simons zal eens proberen, maar 1 keer kreeg ik dat ik maar 5 seconden in de lucht kon vliegen.

Dit klopt niet helemaal, Liberty City was een remake van classic-view 2D naar 3D, en in GTA1 Had Liberty City ook 3 soort-van eilanden.

libertycitymap.jpg

De teksten is soort-van vastgedrukte copyright, net zoals altijd op b.v. een kunstwerk staat.

Dat gebouw met die straat. Bedoel je daarmee Ghost-town? Want als je bedoelt dat er aan de andere kant van de heuvel een soortvan straat is heb je gelijk, ik zal eens een screen maken. * je valt er wel doorheen*.

EDIT: Ditbedoel je. Dit is aan de andere kant van de heuvel, maar als je te dichtbij kijkt kijk je erdoorheen, dus deze heb ik van een afstand genomen.

gta3heuvelklein15yh.jpg

gta3heuvelklein26eb.jpg

Het lijkt erg op allerlei zwembaden, en de uitgang van de tunnel links, en nog een tunnel rechts. Maar een start van een 4e eiland zou ik het niet kunnen noemen. :{

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet goed waarom het er staat :Y

De makers wouden een vierde eiland eiland maken.

Want als je met een dodo eroverheen vliegt zie je op de radar allemaal teksten.

Ik ben erachter gekomen door een site, en ik probeerde altijd aan de andere kant van de heuvel te komen, daar zie je nog een gebouw met een straat.

Sorry, maar hier klopt vrij weinig van. De teksten op de radar (Hier in WikiGTA kun je een mooie plattegrond ervan vinden) is een geintje van de makers. In de plaatsnamen vind je enkele namen van de makers terug (Waarom zouden de makers überhaupt plaatsnamen op de radar zetten als ze van plan zijn om een extra eiland te maken?). De straat waar je het over hebt is 'Ghosttown'. Dit is niets meer dan het decor waar de intro van GTA III zich afspeelt, en dus geen aanzet van een vierde eiland.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar hier klopt vrij weinig van. De teksten op de radar (Hier in WikiGTA kun je een mooie plattegrond ervan vinden) is een geintje van de makers. In de plaatsnamen vind je enkele namen van de makers terug (Waarom zouden de makers überhaupt plaatsnamen op de radar zetten als ze van plan zijn om een extra eiland te maken?). De straat waar je het over hebt is 'Ghosttown'. Dit is niets meer dan het decor waar de intro van GTA III zich afspeelt, en dus geen aanzet van een vierde eiland.

Hier wil ik nog graag iets aan toevoegen. Verschillende mensen vinden dat Shorside Vale niet netjes afgewerkt is. Men denkt dat Rockstar het eigenlijk wel wat "voller" had willen maken. Ook de "muur" die boven Staunton Island ligt, hadden ze wellicht weg willen werken.

We kunnen hieruit dus concluderen dat Rockstar eigenlijk nog wat meer met Shorside's had willen doen. Waarschijnlijk is dit er niet van gekomen vanwege tijdgebrek.

Stel, Rockstar wou een vierde eiland erbij maken. Dat is er dus helemaal niet van gekomen. Ook Shorside's is waarschijnlijk niet helemaal geworden zoals het op papier heeft gestaan. Dat zou betekenen dat een heel eiland, plus nog een deel van Shorside's niet af is gekomen. Dat is wel extreem veel. Daarom lijkt het me, net als Lantyz, zeer onwaarschijnlijk dat er een vierde eiland zou komen.

Verder nog iets, maar dat is meer mijn eigen mening, stel dat het vierde eiland er wel ingezeten had. Probeer je de plattegrond dan is voor te stellen.

Valt het dan niet op dat Eiland Vier er zo als een buitenbeentje bijligt? Ik vind van wel...

Nee, ik denk niet dat een vierde eiland ooit echt het plan is geweest.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Vliegveld wouden ze dus eerst op het 2e eiland doen, misschien dat het 3e eiland dan wat voller werd gemaakt, een beetje als portland. Ik vind het level zoals het nu is beter, maar dit oude was misschien wat beter gepast want het brengt de eilanden meer naar elkaar. (geen brug Portland? Brengt een beetje LCS erin voor, waarbij ze protesteerde voor die brug)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ghost town helemaal wilt zien moet je een mod downloaden, die mod vind je in deze form: Klik hier voor de form.

Trouwens met die brug kun je ook hoger op de valei komen en misschien wel bij dat gebouw..

Ik edit mijn post wel als het gelukt is, met screen als het lukt

Jammer, je valt er doorheen, dus het is onmogelijk om er te komen of je moet met de dodo rechelrecht op dat gebouwvliegen maar ik kan niet vliegen met dodo ik blijf maar 5 sec in de lucht..

Bewerkt: door SoH-Chief
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...