Jump to content

Tweede trailer


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Inmiddels zijn we alweer 5 maanden verder sinds de laatste trailer. Geen screenshots, geen beelden niks. Zouden ze (Rockstar Games kennende) de releasedatum van begin 2025 gaan halen of wordt het spel, zoals andere spellen van Rockstar Games ook hebben gehad, uitgesteld naar een later tijdstip. Ik hield bij de aankondiging er eigenlijk al rekening mee dat ze die releasedatum niet zouden gaan halen. Maar deze trailer meer hebben gedropt om de community iets te geven aangezien het vervolg op Grand Theft Auto V al redelijk lang op zich liet wachten.

 

Wat zijn jullie meningen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even de investor call afwachten. Mochten ze hun projecties aanpassen kan je beetje van uit gaan of het vertraagd gaat worden of niet.

 

Follow the moneyyy

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard zal de de game nog wel een keer of twee worden uitgesteld, het is te groot om een correcte schatting te geven en ik heb ook geen probleem om een jaar extra te wachten als het vervolgens volledig klaar is. Ik denk dat najaar 2025 het vroegste is dat we kunnen verwachten. Er zat ook 2j tussen de eerste trailer van V en diens release en ik kan fout zijn, maar volgens mij was er ook voor een vrij lange periode geen extra info na die eerste trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...