Jump to content

Volgende GTA


Blu3ice

Recommended Posts

Ik citeer:

Despite early reports that claimed Grand Theft Auto would be a PS3 launch title (gotta love that early launch chaos), we have confirmed with our editors at the Sony E3 press event that no new GTA title has been confirmed for Sony's upcoming machine. What Rockstar did confirm, however, was that it would be supporting the powerhouse system in the future and that it's looking forward to creating living, breathing worlds with the Cell technology. Evidence of this could be found in Rockstar's PS3 trailer that showed an old-west style desert game that is as of yet unnamed. We'll have more on that in just a few minutes.

Dus: GTA goes Next-Gen (PS3)

Volgende GTA: (o.a.) Western!

Link to comment
Delen op andere websites

dit was allemaal al bekent, en dat filmpje wat je zag is absoluut niet de nieuwe GTA...Dat word wasarschijnlijk een soort RDR 2 ofzo, het was trouwens ook al bekent dat de nieuwe GTA GEEN launch titel zou wezen.

en laat R* eerst maar zelf met info komen, zolang dat niet gebeu4rd zijn het allemaal geruchten en info die mensen zelf bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar dacht ik gisteren aan. Ik dacht te posten dat er paarden in moesten komen, maar dat is nu niet meer nodig zie ik.Hahaha, dat wordt leuk. Ik hoop dat er ook indianen inzitten! :schater::D

...could be found in Rockstar's PS3 trailer that showed...

Waar is die trailer? Die wil ik wel eens zien.

EDIT: @henk_jan: Niet dubbelposten, gebruik de EDIT-knop.

Bewerkt: door GTA-lover
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...