Sentasi Geplaatst: 18 uur geleden Rapport Geplaatst: 18 uur geleden De hoofdpersonages van GTA VI zijn Jason Duval en Lucia Caminos, een crimineel duo dat centraal staat in een verhaal dat geïnspireerd is op Bonnie & Clyde. Jason groeide op tussen oplichters en criminelen. In een poging zijn problematische tienerjaren achter zich te laten, diende hij kort in het leger, maar keerde daarna terug naar Leonida (de fictieve staat gebaseerd op Florida). Hij werkt nu voor lokale drugshandelaren in de Keys, maar verlangt naar een eenvoudiger leven. Hij is een man die worstelt met zijn criminele verleden en op zoek is naar een uitweg, maar steeds dieper in de problemen raakt. Zijn relatie met Lucia kan zowel zijn redding als zijn ondergang betekenen. Hij is een van de twee speelbare protagonisten en lijkt een meer ingetogen, praktische rol te spelen in hun criminele activiteiten. Jason is de romantische en criminele partner van Lucia. Ze delen een hechte band en plegen samen misdaden, zoals overvallen. Lucia is de eerste vrouwelijke hoofdpersoon in de moderne GTA-serie. Geboren in Liberty City, leerde ze van haar vader hoe ze moest vechten. Haar pogingen om een goed leven voor haar familie te creëren, leidden haar naar de gevangenis (Leonida Penitentiary). Aan het begin van het spel wordt ze vrijgelaten, mogelijk door puur geluk, en is vastbesloten slimmere keuzes te maken. Ze is vastberaden en ambitieus, met een sterke wil om haar leven te verbeteren en de "goede levensstijl" te bereiken die haar moeder voor ogen had. Ze is technisch onderlegd en mogelijk bedreven in hacken, wat een unieke vaardigheid kan zijn. Als speelbare protagonist krijgt ze veel aandacht in de trailers, wat suggereert dat haar verhaal een grote rol speelt. Haar relatie met Jason is zowel romantisch als professioneel, en hun dynamiek vormt de kern van het verhaal, met een focus op vertrouwen en overleving in de criminele onderwereld. Wie van de twee protagonists is jouw favoriet? Met wie verwacht je het meeste te zullen spelen? 0 Reageren
PrioX Geplaatst: 12 uur geleden Rapport Geplaatst: 12 uur geleden Het is nu nog een beetje lastig te zeggen. Maar om met Jason te spelen lijkt me leuker (dat klinkt heel raar... ). Hij komt me was beheerster over voor zover dat mogelijk is bij een hoofdpersonage in GTA. Ben wel benieuwd hoe dat uitpakt. Dat gezegd te hebben vind ik het wel heel interessant dat Lucia uit Liberty City komt. Dat is toch mijn favoriete locatie en ik ben zeer benieuwd of dat merkbaar is. 0 Reageren
Nissan Geplaatst: 8 uur geleden Rapport Geplaatst: 8 uur geleden Die chick geeft enorm Catalina vibes, ben ik de enige die dat heeft? In Cyberpunk speelde ik met female V, denk dat het in GTA 6 ook vooral met Lucia gaat zijn. Ik hoop echt dat ze allebei hun eigen take hebben op gunplay of bv autorijden. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.