(b)rambo Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Mijne Jill of the jungle of Duke nukum (jahaa nu zullen jullie denken duke nukem moet het toch zijn nee het is duke NUKUM was foutje van apogee zelf) Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Mijn eerste echte game die ik speelde was Ping Pong in de jaren ''90 Toen was het een heel populair spelletje Misschien heb ik in het verleden ook nog oude spelletjes gespeeld maar dit is wat er in me opkomt Steel Dogg Bewerkt: 19 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Mijn eerste spel was tombrider op ps1 toen ik die graphics zag kon ik mijn ogrn niet geloven hoe mooi het was nu kan ik me ogen niet geloven hoe lelijk het is Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Mijn eerste spel, Ai das lang geleden, volgens mij was dat de goeie oude tetris. Ik weet het niet zeker meer. Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Mijn eerste was moeder de gans, op een diskette Reageren
Wesley Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hmmm, dat was wel heel lang geleden. En volgens mij was dat Mario ... Zelfs nu vind ik het nog wel een grappige game Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Mijn eerste game was ook mario. ---------- PS: Er is nog een topic als deze... Klikz0rs Mijn eerste game was Mario . >>> Door Jowx: Topics en posts samengevoegd. <<< Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Mijn eerste spel deed ik altijd met mijn vader. Ik was toen 3 jaar oud Het was een of ander spelletje van Heineken waar je paaseitjes moest vinden. We hadden toen zo'n hele oude laptop en daar deed hij het prima op Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Mijn allereerste game nou ik noem het nu meer een ''spelletje'' was PingPong op een hele oude pc die we toen van mijn oom konden overnemen ik was een jaar of 5/6. Daarna kwam op die grote ouderwetse floppy's een spelletje dat ''Police Quest'' heten. PingPong Police Quest Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ziet er prachtig uit Toch wel leuk dat ze in de begin jaren 90 ook al echte Console's hadden Zo'n soort Console kan je ook zien in San Andreas. Het heeft daar wat weg van een PS1 Reageren
[Xplode] Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Mijn eerste game was: Redcat en de grote letterraket Ik was toen pas 5 of 6 en hij deed het prima op onze pc met windows 98. Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik zou de naam niet meer weten :$ Maar ik deed het altijd met mijn vader. Het was meer zo'n klik-klik wat kan je dat goed spelletje Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Toen ik 2 tot 3 jaar was speelde ik altijd met me vader De A2racer.Ik reed en me vader stuurde.Was toen echt leuk Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Toen ik 2 tot 3 jaar was speelde ik altijd met me vader De A2racer.Ik reed en me vader stuurde.Was toen echt leuk ja ik weet nog wel hoe "mooi" a2racer1 was voor die tijd, als je het nu speelt zou je schrikken Reageren
Cenzy Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Mijn eerste game was Crash Bandicoot -- En heb hem tot op de dag van vandaag nog steeds niet uitgespeeld -- Niet dat ik nog pobeer ofzo ze Ik herinner me iets terug , mijn eerste spel was eigenlijk Pokemon Blue Bewerkt: 23 februari 2007 door Cenzy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.