Pennywise The Clown Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) In mijn jonge jaren speelde ik "Miel Monteur". Zupervet, Je kon zelf auto's bouwen en door de stad rijden. Natuurlijk moest de auto ook alle onderdelen hebben zoals een motor, remblokken en wielen. Maar of de remblokken nou koffieschoteltjes waren, of de wielen nou grote koffieblikken, Dat boeide allemaal niet. Als de auto maar reed. In de stad kon je opzoek gaan naar andere onderdelen om je auto nog beter te maken. Bewerkt: 24 februari 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 ik ken de naam niet meer maar het was op DOS en je moest manntjes met parascute neer knallen en vliegtuigjes d8 ik... of het spel Hocus Spocus (ook lkkr oud ) goede oude tijd Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik zie dat de meeste van jullie begonnen met N64 of Playstation 1, ik begon met een NES (Eerste nintendo console) en daarna de SNES (Super Nintendo) en toen kreeg ik een pc, toen begon ik met FPS spellen zoals ik ietsies hierboven all zij Duke Nukem en Doom. Reageren
GTAVC Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Mijn eerste game voor de computer was Lego Islandn was ik 4 of 5 En mijn eerste voor de PS2 was Rachtet & Clank Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) toen ik nog heel klein was kregen we een pc, met een spel waar je de juiste weg moest aanleggen voor een locomotiefje ik zou me er nou echt dood mee vervelen Bewerkt: 25 februari 2007 door Donald-Duck Reageren
michelIII Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 mijn eerste game voor de ps2 was fifa 2004 die zat bij de ps2 toen ik hem kocht Reageren
gtafan11 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 mijn alle eerste spel was super mario bij de eerste uitvoering van de nintendo POOF ALS IK ER WEER TERUG AAN DENK DAT WAS Een tijdje geleden Reageren
Aeroplane Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Gho .. ik denk zo eentje voor op de Gameboy van Konami .. Ik denk Belmont revenche .. ofzoiets Greetzz.., Aero Reageren
filemon Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 tetris was duidelijk mijn eerste game nog steeds geniaal eigenlijk Reageren
Think Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) Mijn eerste spel was op desega megadrive namelijk een veel- in- één game. Er zat o.a sonic the hedgehoc in, shinobi,een voetbalgame,formula 1,... Bewerkt: 11 maart 2007 door Think Reageren
EXIT Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 tja, zo een spelcomputer met +- 500 games Reageren
spoeky Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 De naam weet ik niet meer. Maar het was zo'n spel waar je baby's moest opvangen. Die vielen telkens van het balkon af . Het was op zo'n oude zwart wit computer. Dus een spelletje via ms-dos . Reageren
ruttie Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 mijn eerste spel was een spel van 5 euro : Empire earh. het was wel een releaxt spel Reageren
Slim Shady Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Mijn eerste game was Super Mario World voor de Nintendo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.