vincent M Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 jongens 50 cent krijgt een film get rich or try dieing en ook eewen game met volhgens mij de zelfde titel heeft er iemand wat info voor me over de film/game Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Een game? Waar zou die hele game dan wel niet over gaan, hoe hij is neergeschoten ofzo? Ik vind het maar vaag, volgens mij word het een grote flop die game. Die film kan nog wel wat worden, kijk maar naar Eminem's '8 Mile'. Die vond ik zelf best wel cool, hopen dat deze beter word. Toch, ik verwacht er niet zoveel van Reageren
.Maze. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Hier wat info over de game: n 50 Cent: Bulletproof speel jij uiteraard 50 Cent en je raakt verwikkeld in een web van corruptie en komt terecht op een bloederig pad door de New Yorkse drugs onderwereld. Zo stoer als jij bent wijk je niet voor het gevaar en zo kom je oog in oog te staan met de grootste criminele families die wereldwijd opereren. Jij moet de waarheid achterhalen en zo al het gespuis zien op te rollen. Niemand minder dan de producer van de Sopranos, Terry Winter, die onlangs een Emmy Award in ontvangst mocht nemen, werkt aan het script voor de game. Ook doet hij de screenplay voor 50 Cent’s komende film ‘Get Rich or Die Tryin’. hier zijn wat screenshots en hier nog een trailer. en ook nog de officiele site Bewerkt: 2 september 2005 door BoterBal Reageren
T@rget Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Dat lijkt me echt een nice game die wil ik graaaaaaaaaaaaaaaaaaag Reageren
Young_Buck Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 WEDDE!! die game is egt de meester lijkt my je kunt ook allemaal liedjes mixen enzo van g-unit heb ik gehoord Reageren
Trax Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Wat verwacht ik van deze game? * Je mag Snitchy Cent spelen en je homies snitchen.. * Je krijgt te zien dat Oliver echt man is * Je gaat met de rest van Ghost Unit op jacht * Op het einde gaat Snitchy huilen omdat mensen hard roepen:"G UNOT" * Dat de inhoud van deze game geeneens 50 Cent waard is Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Wat verwacht ik van deze game?* Je mag Snitchy Cent spelen en je homies snitchen.. * Je krijgt te zien dat Oliver echt man is * Je gaat met de rest van Ghost Unit op jacht * Op het einde gaat Snitchy huilen omdat mensen hard roepen:"G UNOT" * Dat de inhoud van deze game geeneens 50 Cent waard is Waarom begin je 50 Cent nou meteen af te zeiken? Ik vind dat je een beetje rekening mag houden met de 50 Cent fans.. Maar de film en de game lijken me echt zwaar relaxt worden.. Ik ga zéker naar de film en het spel koop ik ook zeker Reageren
Trax Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 1. Waarom begin je 50 Cent nou meteen af te zeiken?2. Ik vind dat je een beetje rekening mag houden met de 50 Cent fans.. 1. Valt er iets positiefs over die snitch te zeggen dan 2. Mja.. Ontkennen kunnen ze het niet Reageren
Mark B. Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 * Op het einde gaat Snitchy huilen omdat mensen hard roepen:"G UNOT" Het is ook niet meer orgineel omdat te gaan zeggen en ook niet grappig 50 Cent en G-Unit rappen gewoon goed en daarmee uit! Reageren
Stino Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ontopic: Mij lijkt het wel een vette game omdat het een svhietgame is, en die zijn meestal vet, alleen hou ik niet zo van 50 Cent, dus aan de andere kant ga ik met Se7en mee Reageren
Trax Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) * Op het einde gaat Snitchy huilen omdat mensen hard roepen:"G UNOT" Het is ook niet meer orgineel omdat te gaan zeggen en ook niet grappig 50 Cent en G-Unit rappen gewoon goed en daarmee uit! Het hoeft niet grappig te zijn hoor, het is een feit.. 50 kreeg tranen in zn ogen tijdens een optreden omdat meer dan de helft:"G-UNOT" riep En wat G-Unot doet is geen rappen, maar dansen en zingen.. Bewerkt: 6 september 2005 door Se7en Reageren
Young_Buck Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 oke dat 50 niet beste is is cool maar niet heel g-unit zuigt yayo en buck zyn wel rlxt en banks ook wel en nee banks is geen homo Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Alleen vind ikhet een beetje flauw dat mensen op een forum een beetje elkaar gaan beledigen en @ Se7en.. als je iets over G-Unit kwijt wilt: G-Unit Forum Daar mag je er alles over zeggen... En B.T.W.: Dit vond ik op het G-Unit Forum (Link) Bewerkt: 6 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Onntopic:Ik denk dat dit zeer goede graphix gaan zijnj aan de screens te zien ik ga het wel kopen. @Se7en Jij denkt dat misschien maar hou er rekening mee dat er fans zijn van 50 dus ga hem niet liggen af te keuren. Reageren
Trax Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 I'm only giving you guys the facts, just the facts.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.