Jump to content

50 cent game en film


vincent M

Recommended Posts

Ik snap het niet 50 Cent en G-Unit vind ik wel okeej maar die gangsers zitten elkaar met pistoolen achterna en Se7en denkt die ie partij moet kiesen volgens mij en ik vind altijd dat je meerdere mensen goed kan vinden ik vind Candy Shop leuk maar Reload van Rob Zombie ook en da's toch ff heel wat anders en Rob Zombie knalt zn concurrenten toch ook niet dood??? :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Jongen wat lul je allemaal over 50 cent. Net of the game zo stoer is.Denk je dat game iemand dood schiet?? pff durft hy niet eens denk.kyk buck hy steekt iemand neer tijdens vibe award das pas lef dat zie ik game nooit doen maarja. fok al deze shit.

in een ding heb je gelijk se7en ontopic _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Oke de 1 vind The Game beter en de ander 50 Cent & G-unit.

Vanaf nu weer ontopic anders warn.

Anders maken jullie gewoon een 50 Cent/G-Unit Vs The Game topic aan.

Ontopic:

Bulletproof lijkt mij een beetje een flop spel aan de ene kant, het ziet er niet bepaald mooi uit. Dikke grote handen hebben ze, maarja ik moet het maar eens zien.

Filmpjes zien er altijd geweldig uit namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Wie heeft het over 'elkaar met pistolen achterna' zitten?

2. 50 schiet niemand dood. Hij snitched ze zodat ze in de bak gaan, of wordt zelf neergeschoten en schiet niet terug

3. Ik kies wel partij, and so be it.

Ontopic?

Ik kies ook partij..

En volgens mij zit Mr. Game Over ook mensen achterna met pistooltjes

Look At This:

maandag 5 september 2005

Nieuwe ontwikkelingen in het onderzoek naar de schietpartij op Marion 'Suge' Knight. Niemand minder dan rapper The Game wordt nu verdacht van het schieten op de baas van Death Row Records.

De rapper werd de dag na het incident op een persconferentie aangehouden voor ondervraging. De Westcoast-rapper zegt: "Ik heb niets met het schietincident te maken. Ik was inderdaad aanwezig op het feest, maar ik heb Suge die avond niet eens gezien!" Volgens de rapper is het een complot en proberen anderen hem erin te luizen omdat hij en Suge vroeger allebei lid waren van straatbendes.

Bron: www.juize.fm

Maar even Ontopic:

Maar de game lijkt me echt vet worden...

Of hij nou slecht of goed is, hij zál verkopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...