Jump to content

CPU 100%


Robin2130

Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb een vraagje

Ik heb een AMD Duron 2500+ met Windows XP Home Edition

maar binnen 5 minuten gebruikt explorer.exe 98% van mijn processor en dus totaal staat mijn CPU op 100% wat kan ik daaraan doen?????? want het is zeer irritant want hij werkt dan als een slome 486.

help me aub

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal ik heb een vraagje

Ik heb een AMD Duron 2500+ met Windows XP Home Edition

maar binnen 5 minuten gebruikt explorer.exe 98% van mijn processor en dus totaal staat mijn CPU op 100% wat kan ik daaraan doen?????? want het is zeer irritant want hij werkt dan als een slome 486.

help me aub

Hmzz... raar hoor... en dat in XP. Volgens mij zoeken er dan veel programma's contakt met internet. Zet via je firewall alle programma's op <geen internettoegang> en kijk of dat helpt. Anders zoek je via google ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kende geloof ik ook zo'n geval van m'n broertje's computer.

T' kan dat tijdens het surfen verschillende programmaatjes zoals reclame ergens diep weggestopt worden in de harde schijf zonder dat je het doorhebt, en die reclame komt steeds terug als je het internet opstart.

Ze laten zichzelf dus via de achterdeur zegmaar in.

Je krijgt steeds die reclame (of niet, wat jij hebt).

En als die programaatjes allemaal verbinding maken kan het misschien steeds langzamer gaan.

Ik ben echt geen computerkenner dus weet niet of dat het kan zijn maar check je computer toch eens op rare internetbestanden.

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

dan lopen er op de achtergrond kleine programmatjes die je CPU verbruike bijna helemaal in beslag nemen..ik had dit ook een keer...wat helpt ik op Ctrl + Alt + Delete indrukken...Dan op processen dukken en alle onbekende processen uitschakelen...Alleen heb je hier niet veel aan want de volgende keer dat je de pc opstart gaan alle processen gewoon weer aan het werk

Wat ik toen had gedaan: Wij hebben windows XP en iedereen heeft daarbij zijn eigen omgeving...Ik heb alle processen vergeleken met de processen van mijn broertjes en mijn vader en moeder..tot mijn grote verbazing hadden zij veel minder processen lopen...ik heb toen besloten om een nieuwe omgeving voor mij te maken en de andere weg te gooien (natuurlijk heb ik eerst de belangrijke bestanen op gedeelde documenten gezet)

Dit is wat ik gedaan hebt..als jij het dus ff naakijkt dan zal het dus bij jouw precies hetzelfde zijn maar ik geef je geen 100% zekerheid

suc6 ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...