Jump to content

Virusscanners


::: Tha Hawk :::

Wat vind jij de beste virusscanner???  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de beste virusscanner???

    • Mc affee
      4
    • Norton
      19
    • Norman
      6
    • Avast
      4
    • AVG
      11
    • NOD32
      2
    • Kaspersky
      4
    • Anders namelijk...
      19


Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • G13nn

    26

  • da Sexbomb

    8

  • Thundercover

    7

  • ifc3

    6

Lees mijn post nu eens

NORTON IS NIET GOED

spywareblaster wel.. maar niet voor tracking cookies maar voor active X

als je nieteens goed kunt lezen hoe kun jij dan vertellen dat norton goed is

ik kan ook wel zeggen dat een brood van de lidl beter is dan dat van de bakkerij

MAAR ALS IK NIET VERTEL WAAROM, slaat het simpelweg nergens op

zolang je niet met argumenten komt heb je geen poot om op te staan

Bewerkt: door G13nn
Link to comment
Delen op andere websites

Als Norton niet goed zou zijn, zoals jij zegt, G13nn, hoe komt het dan dat Symantec zoveel Nortonproducten verkoopt? Er is niet één virusscanner die alles tegen houdt, je kan er beter twee tegelijk hebben. Product A, bijvoorbeeld Norton, om te scannen en product B om het virus te verwijderen. Daarnaast wordt Norton in computerbladen regelmatig een goede virusscanner genoemd. En die mensen weten echt waar ze over praten.

Over dat Norton verwijderen: een hele dag vrijmaken? Laat me niet lachen. Gewoon deïnstalleren en nog een Norton Remove Tool erover heen en je hebt er geen last meer van. Tevens lijkt me het duidelijk dat mensen die regelmatig in het Computer Talk forum komen, en dan heb ik het over het helpen van mensen, echt wel verstand hebben van pc's en daarmee virusscanners.

Welke virusscanner ik het beste vind? Ik heb geen idee, want ik heb er tot nu toe maar één gebruikt: Norton. Makkelijk in gebruik en verder heb ik geen klachten :)

Link to comment
Delen op andere websites

het wordt veel verkocht om de rede dat bedrijven er geld voor krijgen

die PC bladen worden vast ook gesponsord

en anders mag jij wel eens vertellen waarom norton zelf kaspersky gebruikt

en dat je een removeral tool hebt wordt bij het de installeren niet verteld (ik had hier allang weet van)

je kunt geen problemen zien, maar ze kunnen er wel zijn

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

en anders mag jij wel eens vertellen waarom norton zelf kaspersky gebruikt

(...)

Als je het artikel goed gelezen had, had je kunnen lezen dat het op de computer van de desbetreffende woordvoerder zat. Dat betekent dus niet automatisch dat heel Symantec er gebruik van maakt.

(...)

die PC bladen worden vast ook gesponsord

(...)

Vast wel, maar het lijkt me sterk dat Symantec zelfs het kleinste computerblad omkoopt. Symantec stopt dat geld in productverbetering, niet in omkoperij.

(...)

het wordt veel verkocht om de rede dat bedrijven er geld voor krijgen

(...)

Bedoel je daarmee dat bedrijven geld krijgen om producten van Symantec te kopen? Ze krijgen een bedrijvenversie ja. Maar dat is gewoon een versie speciaal voor bedrijven en met wat korting.

Link to comment
Delen op andere websites

nee, telkens als jij je norton licentie verlengt krijgt het bedrijf dat het je verkocht heeft als OEM er geld van

en in mijn bericht heb ik vertelt, dat ik norton een normale e-mail gestuurd had waarin de simpele vraag stond waarom ik voor norton zou moeten kiezen tegenover kaspersky

een antwoord heb ik nooit mogen ontvangen

Bewerkt: door G13nn
Link to comment
Delen op andere websites

Norton sucks gwn!

Toen ik het had zei hij altijd dat ik alleen maar trojans had.

toe de licentie verliep verwijderde ik het. Ik zette kasperski erop en scande ff mijn computer. Voila rond de 500 virussen op mijn pc! En mijn computer liep oppeens viel sneller! ho zou dat dan toch komen!

je kan naar mijn mening liever geen anivirus gebruiken dan norton!

Bewerkt: door da Sexbomb
Link to comment
Delen op andere websites

nee, telkens als jij je norton licentie verlengt krijgt het bedrijf dat het je verkocht heeft als OEM er geld van

en in mijn bericht heb ik vertelt, dat ik norton een normale e-mail gestuurd had waarin de simpele vraag stond waarom ik voor norton zou moeten kiezen tegenover kaspersky

een antwoord heb ik nooit mogen ontvangen

Misschien omdat je dat net zo makkelijk op talloze computerfora kan vragen?

Norton sucks gwn!

ik had 500 virrussen tien ik het verwijderde, en met kasperski het ging scannen!

je kan naar mijn mening liever geen anivirus gebruiken dan norton!

Het gaat er ook om: wat doe je op internet? Als je allerlei illegale software gaat downloaden, is de kans groot dat je virussen binnen krijgt. En je kan altijd beter iets gebruiken, dan helemaal niets. Kan je je tweede zin trouwens opnieuw typen, want hier snap ik echt helemaal niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er ook om: wat doe je op internet? Als je allerlei illegale software gaat downloaden, is de kans groot dat je virussen binnen krijgt. En je kan altijd beter iets gebruiken, dan helemaal niets. Kan je je tweede zin trouwens opnieuw typen, want hier snap ik echt helemaal niks van.

het gaat er echt niet om wat je op het web doet! Je koopt een product met de gedachten dat je pc veilig is! ofnie soms?

Dan vind ik het gaar dat als ik iets ontvang per e-mail/msn/limeware/bittorrent/newsleecher/whatever en het een virus heeft niet herkent worden en verwijderd wordt! Of is dat niet zo soms!

Bewerkt: door da Sexbomb
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat er echt niet om wat je op het web doet! Je koopt een product met de gedachten dat je pc veilig is! ofnie soms?

Dat je pc veiliger is dan zonder prodruct ;)

Dan vind ik het gaar dat als ik iets ontvang per e-mail/msn/limeware/bittorrent/newsleecher/whatever en het een virus heeft niet herkent worden en verwijderd wordt! Of is dat niet zo soms!

Tsja, de virusmakers verzinnen steeds weer nieuwe trucjes om virussen bij jou binnen te krijgen. In dat opzicht lopen de virusscanners dus achter. Maar ik vind het niet raar dat je bij een Limewire of Bittorent een virus binnen haalt. Je haalt immers vaak illegaal software binnen, dus de kans is aanwezig dat het gewoon een virus is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je pc veiliger is dan zonder prodruct ;)

Ik zei je ken beter niets gebruiken dan norton, en dat is zeer zeker zo! Norton slowt je pc helemaal. En hij scan mega lang, en vaak zonder resultaat, daarbij is het mega duur, terwijl gratis progjes als : AVG zeker veel beter zijn norton!

En vergeet niet dat als je licentie is verlopen bij norton, dat norton allerlei vreemde kwaaltjes op je computer uithaalt!

Beter niets dan norton!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik zelf McAffee, omdat ik het goed genoeg vind en omdat m'n computer snel genoeg is.

Over virusscanners. Ik heb een voorbeeld dat bewijst dat je helemaal geen virusscanner nodig zou zijn.

De computer van een paar bekenden van mij die ging echt superlangzaam, dus 1e wat ik denk is natuurlijk virus/spyware. Ik via het netwerk de hardeschijf gescand met NOD32, McAffee en AVG, maar geen ENKEL, echt geen ENKEL virus/spywareding erop. Deze mensen gebruikten het internet alleen voor marktplaats, sedert enkele jaren. De traagheid kwam door wat anders.

Wat bleek achteraf (na een hele hoop zoeken); de software van een digitale camera conflicteerde met Windows 98SE. Kun je nagaan, zelfs met WIN98 geen virussen.

Als je het mij vraagt bepaal je zelf met je internetgedrag of je virussen krijgt. Ikzelf heb een redelijk groot risico, omdat ik veel games/films/muziek download, maar als je gewoon even op Gtaforum kijkt, en marktplaats afstruind, loop je (bijna) geen risico om virussen te krijgen.

@ifc3: ik denk dat iedereen nu wel weet dat je groot fan bent van linux kernels, maar soms is het gewoon geen optie. Dit is een gtaforum, met gamefreaks; games=windows. Punt.

Bewerkt: door Schno009
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Avast de beste Virusscanner.

Of neem gewoon Ubuntu.

Dan heb je geen last van virussen.

nou Avast is niet zo super hoor.

Maar Ubuntu is idd (bijna) virus vrij!

Wat is er dan mis met Avast?

Ik gebruik het al heel lang en ik vind hem best goed (heb sinds avast nog niet weer een virus op mijn pc gehad (die langer dan 2 min bleef)) en ik vind het scannen bij herstart ook handig, voor het geval je een virus hebt dat zich in het geheugen zet of die je pc laat afsluiten na 30 sec ofzoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...