Jump to content

Virusscanners


::: Tha Hawk :::

Wat vind jij de beste virusscanner???  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij de beste virusscanner???

    • Mc affee
      4
    • Norton
      19
    • Norman
      6
    • Avast
      4
    • AVG
      11
    • NOD32
      2
    • Kaspersky
      4
    • Anders namelijk...
      19


Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • G13nn

    26

  • da Sexbomb

    8

  • Thundercover

    7

  • ifc3

    6

helaas kunnen jullie allemaal niet vertellen waarop jullie baseren dat een anti virus goed of slecht is

Ik heb hier toch wel enkele personen gezien die dat duidelijk konden uitleggen. G13nn, ik vind dat je post nergens op slaat. Mensen kunnen een virusscanner goed vinden, big deal. Laat die mensen. Het feit dat jij op Kaspersky geilt betekent niet dat andere mensen dat ook hoeven te doen. Het is hun zorg welke virusscanner zij nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is helemaal niet waar ik op doel, maar mensen zeggen dat iets goed is, en dat is vaak totaal nergens op gebaseerd.

als ik zeg dat trust goede zooi levert is daar ook niets van waar en ik zal dus moeten aantonen waarom het een goed is, dat gaat niet omdat het troep is.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is helemaal niet waar ik op doel, maar mensen zeggen dat iets goed is, en dat is vaak totaal nergens op gebaseerd.

als ik zeg dat trust goede zooi levert is daar ook niets van waar en ik zal dus moeten aantonen waarom het een goed is, dat gaat niet omdat het troep is.

Iedereen kan de kwaliteit van een dergelijk product verschillend beoordelen, zo ook met virusscanners. Het gaat erom waar je de grens van 'goed' legt. Jij kijkt vanuit je eigen ogen, wat niet handig is als je zulke opmerkingen maakt. Overigens ontweek je mijn opmerking, waaruit ik dus kan opmaken dat je het er nu zelf mee oneens bent mag ik aannemen?

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat!!!

jullie zijn een beetje aan het moddergooien!!!! En met vele tegen 1 is ook niet echt eerlijk hóóóóóóóór!!!!

Ik gebruik kasperski en ik vind het beter dan norton (zuigt je pc minder en scant beter en waneer je wat download via Azureus of andere p2p houd kasperski het gelijk tegen als het een virus bevat! iets wat norton 2006 niet doet! (ik weet niet of 2007 het doed maar alle versies voor 2006 hebben die functie nie!))

das mijn mening!!!

ff een ding ik heb zelf norton antivirus 2006 gebruikt dusik weet waarover ik praat!

Bewerkt: door da Sexbomb
Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat!!!

jullie zijn een beetje aan het moddergooien!!!! En met vele tegen 1 is ook niet echt eerlijk hóóóóóóóór!!!!

Ik gebruik kasperski en ik vind het beter dan norton (zuigt je pc minder en scant beter en waneer je wat download via Azureus of andere p2p houd kasperski het gelijk tegen als het een virus bevat! iets wat norton 2006 niet doet! (ik weet niet of 2007 het doed maar alle versies voor 2006 hebben die functie nie!))

das mijn mening!!!

ff een ding ik heb zelf norton antivirus 2006 gebruikt dusik weet waarover ik praat!

Totdat iemand dit topic bezoekt die alweer versie 2007 heeft :D Valt me trouwens op dat je Norton gebruikt en toch Kasperski beter vind :{

Maar zoals al in een eerdere post is aangegeven, het gaat erom wat je op het internet doet. Als jij P2P-software gebruikt, dan moet je een virusscanner nemen die goed virussen kan tegen houden. Als iemand alleen maar surft, moet diegene gewoon een simpele, gebruiksvriendelijke maar misschien niet zo heel goede virusscanner nemen. Het gaat erom wat je wilt en wat je doet.

Laten we trouwens gewoon hier posten welke virusscanner men persoonlijk het beste vind en niet na elke post reageren of die virusscanner goed is of niet, want die posts brengen de sfeer in dit topic niet ten goede ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ehm hoe kom je erbij dat hij zelf norton gebruikt?

en als je toch alleen maar internet neem je toch AVG? of nod32? die maken je PC niet zo traag (heb eerder al bewezen dat dit het geval is)

en kosten allebei minder dan norton

als je toch alleen maar internet, waarom dan zo veel betalen voor een anti virus?

En mensen kunnen hier wel plaatsen wat ze goed vinden, maar ze hebben totaal niet de expertise om daar een oordeel over te kunnen geven in zo'n geval kun je dat dus beter laten.

Bewerkt: door G13nn
Link to comment
Delen op andere websites

ehm hoe kom je erbij dat hij zelf norton gebruikt?

Hierdoor?

ff een ding ik heb zelf norton antivirus 2006 gebruikt dusik weet waarover ik praat!
En mensen kunnen hier wel plaatsen wat ze goed vinden, maar ze hebben totaal niet de expertise om daar een oordeel over te kunnen geven in zo'n geval kun je dat dus beter laten.

Hoe kun jij oordelen over wat de eisen van mensen zijn? Lees mijn vorige post eens door, je posts worden eentonig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf norton dat vind ik ook wle het beste eerst had ik mcafee maar dat vond ik een beetje minder worden.

ja me gratis proeftijd wa afgelopen he dus ik moes wel wat anders anders moes ik dokke. :):):):)

Link to comment
Delen op andere websites

Totdat iemand dit topic bezoekt die alweer versie 2007 heeft :D Valt me trouwens op dat je Norton gebruikt en toch Kasperski beter vind :{

Maar zoals al in een eerdere post is aangegeven, het gaat erom wat je op het internet doet. Als jij P2P-software gebruikt, dan moet je een virusscanner nemen die goed virussen kan tegen houden. Als iemand alleen maar surft, moet diegene gewoon een simpele, gebruiksvriendelijke maar misschien niet zo heel goede virusscanner nemen. Het gaat erom wat je wilt en wat je doet.

Dus mensen hoeven niet die dure troep van symantec te nemen, maar kunnen gewoon avast, AVG nemen

en niet dat dure norton als je toch geen goede anti virus nodig hebt (wat mensen denken dat norton is :'))

ehm hoe kom je erbij dat hij zelf norton gebruikt?

Hierdoor?

ff een ding ik heb zelf norton antivirus 2006
gebruikt
dusik weet waarover ik praat!

gebruikt is verleden tijd

En mensen kunnen hier wel plaatsen wat ze goed vinden, maar ze hebben totaal niet de expertise om daar een oordeel over te kunnen geven in zo'n geval kun je dat dus beter laten.

Hoe kun jij oordelen over wat de eisen van mensen zijn? Lees mijn vorige post eens door, je posts worden eentonig.

ik heb het totaal niet over eisen, maar over expertise

veel mensen hier roepen dingen die nergens op gebaseerd zijn

de eisen van mensen zijn goedkoop goed, en snel

en wat hun eisen ook mogen zijn, ze zijn blijkbaar niet in staat om een product te kiezen wat bij hun eisen past

mensen die veel gamen, hebben een vaak een snelle PC (tsja, games zijn nu eenmaal "zwaar" voor de PC)

en dan installeren ze norton waardoor ze nog steeds niets vooruit zijn gekomen.

en het moge duidelijk zijn dat norton t zaakje vertraagt.

Het blijkt dus dat mensen die er geen verstand van hebben dus ook geen expertise kunnen stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb "gebruikt" maar ff vetgedrukt! aangezien sommige mensen denken dat ik het nog steeds gebruik, wat ik dus niet doe!

gebruikt is voltooid deelwoord: ddat houd in dat iets in het verleden is gebeurt wat niet meer zo is (althans dat betekend het in den haag!)

En nog wat, voor een beetje surfen is bijna alles goed!

AVAST en AVG zijn gratis en goed genoeg voor het surfen!

Bewerkt: door da Sexbomb
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb AVG en die is tamelijk

het enige k-t der aan is da AVG die virussen ziet maar kan ze niet verwijderen..

ik denk dat ik over zal gaan naar avast ik vind deze iets beter, vrienden van mij hebben die en is toch beter dan AVG

Vroeger had ik Norton die heb ik verwijderd.. Norton is slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...